wat denken jullie?

A

Anoniem

Guest
ik heb even een vraagje?
ik heb van die ovulatietesten gekocht,
nou was ik een beetje enthousiast/nieuwschierig en heb ik er inmiddels al drie gedaan, snel achter elkaar, dat komt omdat het erg rommeld in mijn buik ( pijn re-li onder in mijn buik en slijmverlies enzo) in de beschrijving staat dat er twee streepjes naar voren kunnen komen, het streepje aan de rechterkant betekend dat de test goed is uitgevoerd dit is elke keer ook verschenen en het streepje aan de linker kant moet dan dikker zijn dan het rechter streepje dan ben je dus in je vruchtbare periode;

- de eerste test 1 aug. was het linker streepje heel dun,
- de tweede test 3 aug. was er geen linker streepje te zien,
- en vandaag een test gedaan was er een duidelijk linker streepje.
  maar niet dikker dan het rechter streepje.
ik ben nog niet ongesteld geworden nadat ik met de pil ben gestopt dus ik heb geen idee hoe mijn cyclus in elkaar zit.
nou ik hoop dat jullie wijs worden van mijn verhaal en ik hoor graag wat jullie er van denken?

liefs nathalie.

Hoi Nathalie,

Als je met de pil stopt moet je cyclus weer opnieuw opgang komen.
Vaak is het dan even onregelmatig en je menstruatie kan ook langer uitblijven.

Je kunt dan ook niet echt berekenen wanneer je eisprong ongeveer komt.
Dan heb je 2 keuzes denk ik;
of je blijft testen todat het linkerstreepje dikker is.
of je gokt erop dat je eisprong na ong 2 weken komt met als risico dat je de 'piek' misloopt en daardoor eigenlijk niets weet.
Ze raden om die reden eigenlijk ook aan om eerst een natuurlijke menstruatie af te wachten.

Veel suc6 ,

groetjes Mamavan2

hoi hoi

je zou zeggen als je cervixslijm heb dat je in je vruchtbare dagen zit.maar aangezien je nog niet lang gestopt bent [uit je verhaal op te maken]kan het zijn dat je lichaam nog in de war is.dat hoor je erg vaak.

ik zelf heb nog nooit ovulatie testen gehad ,maar wat ik erover gelezen heb moet de test een donkereder streep geven als het andere streepje,het kan zijn dat je tegen je vruchtbare dagen aanzit.

sucses gr maantje

bedankt voor jullie reactie, ik ben nu een half jaar bezig en was gewoon nieuwschierig, helemaal omdat het erg rommeld in mijn buik, maar ik denk dat ik eerst inderdaad wacht op mijn eerste menstruatie.
bedankt voor jullie reactie meiden.

liefs nathalie.

Terug
Bovenaan