<p>Hoi allemaal, </p><p>na mijn miskraam heb ik 3 x een cyclus gehad van 31 dagen, de laatste keer opeens een ronde van 28 dagen ( voor mijn miskraam ook) maar mijn eisprong was op dag 18 ipv dag 14. </p><p>Nu weet ik dus niet of vandaag mijn NOD is of vrij 16 aug. </p><p>Heb wel al een aantal dagen veel steken bij mijn baarmoeder en lies, lage rugpijn, af en toe extreem misselijk en wat gevoelige borsten. Alleen niet echt afscheiding, alleen gisteren een beetje wat dik witte afscheiding. </p><p>Het voeld alleen anders dan de vorige keer, maar zou ik dan nu toch weer zwanger? </p><p>Benieuwd wat jullie ervaring is of wat jullie denken. ( vandaag in ieder geval geen menstruatie) </p><p><span style="display: inline !important; float: none; background-color: transparent; color: #333333; font-family: Georgia,'Times New Roman','Bitstream Charter',Times,serif; font-size: 16px; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: 400; letter-spacing: normal; line-height: 24px; orphans: 2; text-align: left; text-decoration: none; text-indent: 0px; text-transform: none; -webkit-text-stroke-width: 0px; white-space: normal; word-spacing: 0px; word-wrap: break-word;">Voelde bij iemand de 2e zwangerschap anders dan de eerste?</span><u></u><span style="text-decoration: line-through;"></span></p><p>Alvast bedankt voor jullie tips en ervaringen en hopelijk verhalen van mensen die zwanger bleken te zijn. </p><p> </p>