Wat denken jullie?

<p>Hoi allemaal, </p><p>na mijn miskraam heb ik 3 x een cyclus gehad van 31 dagen, de laatste keer opeens een ronde van 28 dagen ( voor mijn miskraam ook) maar mijn eisprong was op dag 18 ipv dag 14. </p><p>Nu weet ik dus niet of vandaag mijn NOD is of vrij 16 aug. </p><p>Heb wel al een aantal dagen veel steken bij mijn baarmoeder en lies, lage rugpijn, af en toe extreem misselijk en wat gevoelige borsten. Alleen niet echt afscheiding, alleen gisteren een beetje wat dik witte afscheiding. </p><p>Het voeld alleen anders dan de vorige keer, maar zou ik dan nu toch weer zwanger? </p><p>Benieuwd wat jullie ervaring is of wat jullie denken.  ( vandaag in ieder geval geen menstruatie) :)</p><p><span style="display: inline !important; float: none; background-color: transparent; color: #333333; font-family: Georgia,'Times New Roman','Bitstream Charter',Times,serif; font-size: 16px; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: 400; letter-spacing: normal; line-height: 24px; orphans: 2; text-align: left; text-decoration: none; text-indent: 0px; text-transform: none; -webkit-text-stroke-width: 0px; white-space: normal; word-spacing: 0px; word-wrap: break-word;">Voelde bij iemand de 2e zwangerschap anders dan de eerste?</span><u></u><span style="text-decoration: line-through;"></span></p><p>Alvast bedankt voor jullie tips en ervaringen en hopelijk verhalen van mensen die zwanger bleken te zijn. </p><p> </p>

Hoi, 
Allereerst vervelend van je miskraam. Hoop met je mee op positief nieuws. Helaas heb je alleen absolute zekerheid met een zwangerschapstest, want het al dan niet hebben van dezelfde symptomen als de vorige keer zegt niets. Ik heb van meerdere mensen in mijn omgeving begrepen dat het écht totaal anders kan zijn (denk: misselijk/ totaal niet misselijk etc.) Dus: proberen nog even te wachten tot je vrijwel zeker weet dat je ongesteld zou moeten zijn en testen :) Ik duim met je mee!

Eens, met het bovenstaande.
Maar ik kan je wel vertellen dat deze zwangerschap voor mij anders voelt dan de eerste (helaas ook een miskraam). Andere symptomen en de testen waren ook donkerder.
Succes!

Voor mij begonnen beide zwangerschappen hetzelfde. Ik had het idee dat ik al een week ongesteld was, had alle menstruatie symptomen, echter bleef bloedverlies uit. Daarom wist ik de tweede keer dat ik moest gaan testen (eerste keer heb ik dat een week uitgesteld tot mijn man het niet meer aankon haha). Ook ben ik bij beide zwangerschappen in week 6 ontzettend ziek geworden. ik moet zeggen dat na 12 weken allebei de zwangerschappen wel anders waren, maar dat lag denk ik ook meer aan mijn eigen gevoel, hoe ik er zelf in stond en dat ik nu bijvoorbeeld al een dreumes rond heb lopen en de zwangerschap daardoor dus anders ervaar. Een aantal subtiele dingen zijn anders, maar het begin was in ieder geval precies hetzelfde.

Bedankt voor jullie lieve reacties!
Heb vanochtend een test gedaan en jawel binnen 1 minuut een dikke plus! :) 
@ Daantje bij mij nu ook gelijk donkerder dan de vorige keer met de miskraam. Hopelijk gaat het deze keer helemaal goed :) 

Terug
Bovenaan