Wat denken jullie?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Vandaag of morgen is mijn NOD. Normaal gesproken heb ik erg veel buikkrampen en rugpijn voor het bij het ongesteld worden. Nu heb ik helemaal geen buikpuin maar wel een heel klein beetje bruine afscheiding verloren tesamen met wat slijmerig spul.

In mijn buik (links en rechts van mijn navel) voel ik wat krampjes en ik heb de hele dag een hongerig gevoel.

Heeft iemand een idee? Zou ik zwanger zijn of niet?

heitje

Hallo Heitje,

Dit klinkt inderdaad of het raak is. Je merkt het vanzelf als je nog meer symtomen krijgt. Bij mij was het zo dat je elke dag wel weer iets anders vreemd aan je lichaam voelt.
Ik duim voor je succes.

Groetne nathalie (33 jr, ronde 1,  voor een 2de)

Hoi meiden,

Ik zit inmiddels in ronde 5 en moet zeggen dat ik nu toch wel heel sterk het idee heb dat het raak is. Maar op sommige momenten denk ik weer terug aan de afgelopen maanden waar ik ook al zoveel gevoeld heb en zwaar voor de gek ben gehouden door mijn lichaam. Het valt me wel op dat ik vlak na mijn eisprong al "klachtjes" begon te krijgen (leek me wel een beetje snel?) en er komen inderdaad elke keer weer nieuwe dingen bij. Mijn borsten voelen  heel anders pijnlijk aan en jeuken ook, veel boeren en winden laten , rommelige maag en darmen, kippevel over mijn hele lichaam, spierpijn in mijn bil, buikpijn die ik normaal heb zit nu veel lager en dieper naar binnen, lage rugpijn, maagzuur, ik zit heel snel vol met eten maar wel vaak honger, moe. Lijkt een hele klaagzang, maar ik vind het allemaal niet erg hoor, als het maar voor het goede doel is??!!!

Ik denk dat ik pas aankomend weekend ga testen, heb een hele onregelmatige cyclus tussen 26-35 dagen in, zit nu pas op dag 25.

Ben benieuwd voor ons allemaal,

Groetjes Jetje

Hoi Heitje,

Heb geen ervaring met zwangerschapsverschijnselen maar wilde even kwijt
dat ik voor je hoop dat je je gevoelens goed interpreteerd...
Dat zou wel erg fijn en geruststellend zijn...
Succes!

Liefs Linnepinnie

Hoi Heitje,
ik hoop het voor je hoor! Maar goed je weet het niet he.
Je voelt van alles, maar wat????
Ik duim voor je.
Groetjes V.

Terug
Bovenaan