Wat denken jullie

<p>Wat denken jullie, heeft het nu nog zin om te klussen?</p><p>Waarom zouden ze zo donker blijven?</p><p>De positieven testen zijn ook nog nooit zo donker geweest als deze maand</p><p>Ik vind dat ze vrij donker blijven, zeker tegen over andere maanden.</p><p>
bxrm08me.jpg
</p><p></p>

Ja, dit is wel heel bijzonder. Weet je zeker dat je niet al zwanger bent? Misschien zelfs van de vorige ronde en dat je pas laat hcg aanmaakte? 

Ik heb vorige ronde geen test gedaan gehad, ik was gewoon ongesteld. Als ik wel zwanger zou zijn hadden de eerste testen ook donkerder moeten zijn niet?

Bij mij reageerden de ovulatie testen pas 3 weken na mijn NOD en dus 3 weken na mijn positieve test. Wilde eens uitproberen hoe dat nu werkte en of een ovulatietest inderdaad op hcg kan reageren. Dat deed het inderdaad, na 3 weken had ik hele donkere lijntjes. En mijn innestelingsbloedingen leken altijd heel erg op ongesteldheid. Ook vaak rond dezelfde periode. Was je ongesteldheid wel hetzelfde als anders?
Misschien toch eens een testje doen hoor. Kruidvat 2v5 bijvoorbeeld.

Wat is het lichaam toch raar. 
Ik heb nu ook geen testen meer dus ik kan niet door testen.
Mijn menstruatie was wel het zelfde als anders wat ik me kan herinneren, het is al weer even geleden haha

Haha klopt. Gekke lichamen. Maar het rijtje ziet er echt maf uit. Het lijken 2 positieve testen (heel normaal), dan 2 negatieve testen en dan heb je ineens weer een knal positieve. Echt maf. Innesteling in deze ronde zou zo snel niet kunnen eigenlijk. Heel gek.

Terug
Bovenaan