wat denken jullie?

<p>hoi iemand die mij meer uitleg kan geven ? </p><p>3dec aller eerste positief ovu testje en de 4de was hij de donkerste, </p><p>nu voel ik allerlei gekke dingens in mijn lichaam,</p><p>mijn temperatuur is smorgens altijd 37 graden naar de avond stijg het naar 37.5 ? </p><p>ik heb pas over 8-9 dagen mijn menstruatie.. zou het al een teken zijn ? </p><p> </p>

Hoi, kun je geen zwangerschapstest doen?wat betreft je temperatuur denk ik dat dit wel normaal is. Smorgens kom je uit je rust dus wel normaal dat je temp dan wat lager is dan savonds volgens mij!

[quote quote=10282333]Hoi, kun je geen zwangerschapstest doen?wat betreft je temperatuur denk ik dat dit wel normaal is. Smorgens kom je uit je rust dus wel normaal dat je temp dan wat lager is dan savonds volgens mij![/quote]
normaal is mijn temperatuur 36.5 graden en is het niet te vroeg ? of kan ik al eentje doen ? 
dankuwel voor het antwoorden :) 

Er vanuit gaande dat je januari bedoeld ipv december, kun je zo'n 14 dagen na je positieve ovulatietest een zwangerschapstest doen, dus nog een weekje afwachten. Ik heb verder geen verstand van de temperatuurmethode dus daar kan ik je geen antwoord op geven. 

[quote quote=10282351]Er vanuit gaande dat je januari bedoeld ipv december, kun je zo’n 14 dagen na je positieve ovulatietest een zwangerschapstest doen, dus nog een weekje afwachten. Ik heb verder geen verstand van de temperatuurmethode dus daar kan ik je geen antwoord op geven.[/quote]
oke dankuwel kzal geduld moeten hebben spannend :) en jhua ik heb mij gemist op de maand ^^ 

[quote quote=10282356]Sorry niet helemaal goed naar de datum gekeken die je getypt hebt! Is inderdaad denk ik te vroeg nu nog om te testen[/quote]
jhuaaa sorry mijn laaste menstruatie was in december kwas met dat in mijn hoofd  :D 

Terug
Bovenaan