Wat Denken Jullie????

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden!

ff een vraagje: als je een aantal keer positief test met een ovul.test en op een gegegeven moment niet meer, is je eisprong dan geweest? of kan ie daarna ook nog plaatsvinden??

De reden waarom ik dit vraag, is dat ik denk 2 dagen overtijd te zijn, omdat ik tel vanaf de dag dat de test heel erg positief was en de volgende dag negatief  negatief was..... of  doe ik dit verkeerd??

HOOR HET GRAAG!!

Liefs Fleur

Hey,
Ik denk dat je uit moet gaan van je langste cyclus en dan kan je in principe gewoon vanaf je eerste NOD teste.

Grrr begreep het even verkeerd...
Maar wat ik wilde zeggen..
Ik denk dat je het wel goed uitgerekend hebt hoor!!
 sorry voor mijn vage reactie hiervoor!

Haha, nou in iedergeval bedankt voor je reactie!

Nog meer meiden die denken of zeker weten dat ik het goed heb berekend??

Liefs Fleur

Hai,

Als je een hele positieve ovulatietest hebt dan komt je ei binnen 24 tot 48 uur. In het meest negatieve geval komt je ei dus 2 dagen na je meest positieve test.

Vervolgens kan je periode van je ei tot je NOD tussen de 10 en 16 dagen zijn, dit heet je luteale fase. Dit is bij iedereen anders.

Dus je weet zeker dat je over tijd bent als je 19 dagen (2 dagen na je ei en 16 dagen tussen ei en NOD in 1 dag voor de dag na je NOD)  na je meeste positieve ovulatietest nog niet ongi bent.

Hopelijk is het zo duidelijk.

Veel liefs
Nataly

Hé Fleur,

Als je nu gewoon gaat testen, dan weten we het allemaal! Ik word helemaal zenuwachtig door en voor jou haha! Ik hoop gewoon dat het raak is voor je!

@ ninod:   hahaha je hebt helemaal gelijk! Zit mezelf echt gek te maken, moet gewoon een test doen (als ik het durf....)

@ Nataly:   is het raar als ik je niet helemaal begrijp?? Ik had de 12 en 13e van deze maand een positieve ovul.test. Dus wanneer ben ik dan overtijd?? Sorry, heb je tekst vaak gelezen, maar raakte steeds in de war.... haha ben ook blond vandaar....

Liefs Fleur

hahaa fleur...

de 13de + 19 dagen + de 32ste...

nou hebben we die neit op de kalender staan, dus dat wordt dan 1 februari.

groetjes Carina

Terug
Bovenaan