Wat denken jullie???

A

Anoniem

Guest
Hoi daar ben ik weer!!!
zoals de meesten van jullie wel weten heb ik helaas 4 weken trug een miskraam gehad!!
Wij hebben bewust besloten om een menstruatie af te wachten en et dan gewoon weer te proberen!!!
Nu had ik even een vraagje...
Ik moet volgende week (niet) ongesteld worden...maar had ongeveer een weekje trug ineens 2 dagen erg veel afscheiding..dit was alleen maar die 2 dagen!!
Nu had ik drie dagen geleden ineens bij het afvegen een bruinachtig kleurtje op men wc papier zittendit was maar 2 keer!!!
Ik weet niej zo goed wat ik hiervan denken moet
Ik hoor graag van jullie
Liefs Miranda

ow ja en ik heb steeds een apart gevoel in men buik...ik kan et niej zo goed uitleggen maar et is een beetje te vergelijken met vlinders in je buik maar dan anders!!!
Haha lekker duidelijk he

hoi engeltje,

Leuk dat je er weer bent, Hoop dat je een beetje door de rot periode bent heengekomen meid. Dat jij en je mannetje weer met een schone lij kunnen starten voor een nieuw wondertje.

Wat betreft je vraag, mmm?? wat zou het zijn. Het kan ook heel goed een innesteling geweest zijn meid. Zo klinkt het wel. Je weet maar nooit, de 1e x was je ook erg vruchtbaar.

Als je gezellig wil mee kletsen met sommige meiden, waar je toen ook mee kletsten van 1e ronde 1e kindje, wij kletsen onder topic klusbabes. Je betn altijd welkom meid. Ben en was je niet vergeten hoor.

Laten we hopen dat je snel weer goed nieuws heb.

succes.

xxx Bambi

Hoi engeltje,

Gaat het weer een beetje meid. Vond het zo sneu voor je allemaal. Als ik je verhaal zo lees met ik het met bambi eens ..... lijkt een innesteling. Hoop het voor je meid, je was idd de eerste keer ook snel zwanger en ze zeggen dat je na een mk vruchtbaarder bent he ........ zou dus goed kunnen. Zal heeeeeel hard voor je gaan duimen meid

Liefs ( nog een klusbabe ) happy

He meisje!
Hier nog een klusbabe vanaf het eerste begin!!!
Ik zeg innesteling!!!
Spannend voor je zeg.
Hoop dat je je weer ietsje beter voelt, maar zo te lezen wel!
Gezellig dat je weer terug bent en hopelijk met snel goed nieuws,
Dikke kus Rimke

Ennuh, de uitnodiging staat hoor! Kijk maar wat je er mee doet, of gezellig mee kletsen of niet! Altijd welkom!

Hoi dames ik neem jullie uitnodiging ontzettend graag aan en heb al ff gereageerd bij klusbabes!!!!!
Bedankt voor de ontzettende lieve berichtjes....echt waar!!!!

Terug
Bovenaan