Wat denken jullie?

Hoi, ik ben op dit moment met de auto onderweg naar oostenrijk. Begin deze week mn eisprong gehad en het is mn eerste ronde om te proberen voor een tweede kindje. Ik vraag mij alleen af wanneer jullie kwaaltjes begonnen. Ik ben namelijk nooit wagenziek en ik rij soms naar turkije heen en terug. Nu zit ik 4 uur in de auto en ik ben zo misselijk. Met mijn dochtertje was ik ook een week voor de test al misselijk en het hield niet op tot 16 weken..

Het is volgens mij alleen nog te vroeg om een test te doen en ik vind het dit keer wel heel vroeg.. wat denken jullie? Of wanneer hadden jullie kwaaltjes?

Ik werd zelf voor de laatste keer ongesteld op 11 januari. Ovulatie heb ik nooit bijgehouden, maar ik weet wel nog dat ik de week na valentijnsdag, dus zo op 17 of 18 februari, een positieve zwangerschapstest in mijn handen had. Toen liep ik al zeker 2,5 week erg vermoeid en misselijk rond. 

Ik had 5 dagen na eisprong (niet getest dus had hem eerder kunnen hebben) een positieve test. Zal gewoon een test doen, wijst die negatief dan nog even wachten.

Had bij de 2e 4 dagen na ovulatie al dat ik kotsmisselijk was. Ja zal meer tussen mijn oren hebben gezeten denk. Maar 2 dagen later al positieve test in handen. Hij is inmiddels 7 maanden

Ik moet nog testen! Ik zat in oostenrijk en daar kan je alleen testen halen bij de apotheek. Nou natuurlijk geen apotheek te bekennen.. Ik ben sinds vanochtend pas weer terug dus heb nu de testen gekocht en dan even een test doen. Morgen weer met ochtendurine maar goed kan niet wachten haha

Terug
Bovenaan