Wat denken jullie?

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi,

Ik had een vraagje vandaag ben ik 9 dagen over mijn langste cyclus heen,een dag voor mijn NOD heb ik getest maar negatief,nu ga ik morgen weer testen maar kan hij dan wel positief zijn,ik vind het namelijk zon telleurstelling...

Heeft iemand ervaring hiermee?mensen die ook eerst een negatieve test hadden een meer dagen later een positieve test?

liefs xxx

Hallo!

Ja dat kan heel goed! Dit heeft met je HCG-waarde te maken. Die stijgt in de loop van de weken en dat is wat een zwangerschapstest meet.
Mijn eerste test was ook negatief! Het ligt ook aan de test die je gebruikt, de ene is gevoeliger dan de andere en geeft dus bij een lagere HCG-waarde al positief aan!
Ik wens je heel veel succes met testen en zwanger zijn/raken!

Groeten Jorike

Hoi,

jha, het kan wel, dat je later toch positief test. Mijn eerste testen waren allemaal negatief, na 2 week/2 dagen overtijd was ook de test bij de huisarts negatief, maar met 2,5 week overtijd had ik een positieve thuistest. Ik weet dus zelf pas een kleine twee weken zeker dat ik zwanger ben, maar zit dus al wel op 8 week nu, :)

Maar andersom kan ook: dat je overtijd blijft, terwijl je niet zwanger bent. Houd dus rekening met beide!

Ik heb uiteindelijk getest met Sensitest. Kun je via internet bestellen: 2,49 per test, (stukken goedkoper dan andere testen). Je hebt ook nog een ultragevoelige test via internet: matcare (als je googelt vind je hem wel!). Die is rond de 8 euro geloof ik, maar extra gevoelig, (was alleen even uitverkocht toen ik hem wilde bestellen, dus toen die sensitest maar genomen, die dus na 2,5 week positief testte. Weet niet of andere testen tegen die tijd ook positief waren geweest, ik vond die ene test wel betrouwbaar genoeg, :) heb er niet nog meer uitgeprobeerd...

Terug
Bovenaan