Wat denken jullie?

Het heeft niets met onze kindjes te maken, maar wel met kindjes maken. Jullie hebben allemaal in ieder geval één kindje dus ervaring.

Wij zijn bezig zwanger te worden voor een tweede kindje. Bij mijn eerste zwangerschap wist ik een paar dagen na mijn "ei" dat er iets gaande was in mijn buik.
Nu weer een paar dagen na mijn ei, hetzelfde gevoel in mijn buik. Menstruatieachtig gevoel in mijn buik, direct lage onderrug pijn, aderen over mijn borsten (niet direct, maar twee weken later). Ik werd niet ongesteld, maar had ook geen positieve test terwijl ik me écht zwanger voel. Na 8 dagen overtijd werd ik ongesteld. Een paar dagen heel normaal, helderrood en niet weinig en daarna wat bruinig naebben. In totaal 5 dagen. In eerste instantie dacht ik. Nou ja...als ik al zwanger was, dan ben ik het nu niet meer op naar de volgende ronde. Nu weer vijf dagen later, voel ik me nog net zo zwanger als er voor. De aderen op mijn borsten worden steeds duidelijker, mijn buik is opgezet en zelf mijn broeken zitten strakker. Ik weet nu echt niet meer wat ik moet denken. Durf haast geen test te doen, bang dat die weer negatief is.

Heeft iemand hier ervaring mee en wat denken jullie?????
Zwanger of niet???? En stel dat die test weer negatief is, is het dan verstandig naar de HA te gaan?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!!

Gr. Karin

hoihoi,

Als je echt denkt dat je zwanger zou kunnen zijn dan zou ik maar nog een testje doen, als deze negatief uitvalt dan wachten tot de volgende maand daarna, ik zelf had ook geen idee dat ik zwanger was van mijn derde kindje, ik kreeg net als jij gewoon menstruatie en toen het uiteindelijk stopte dacht ik 7 weken zwanger te zijn uiterekend vanaf de eerste dag van mn laatste menstruatie, maar de verasing was groot toen ik in het ziekenhuis kwam omdat ik altijd onder controle van een gyneocoloog staat i.v met eerdere zwangerschapsvergiftigingen en hoge bloeddruk , en tijdens een inwendige echo ineens 14 weken zwanger bleek te zijn en van een tweeling, ik was zo verbaasd en die menstruatie was dus geen menstruatie geweest maar een zware innestelingsbloeding dus probeer toch maar een testje voor de zekerheid, ik had dus geen idee en slikte medicijnen die ik dus eigenlijk niet tijdens zwangerschap mocht gebruiken i,v met schade die aan het kindje kon worden toegebracht en dat is ook gebeurd een van mijn tweeling kindjes heeft het niet gered, vandaar dat ik zeg beter een test teveel als een te weinig.

gr bianca.

Hoi,

Ik heb je verhaal ook gelezen op het zwanger zijn forum en uit dat verhaal blijkt dat je al meerdere testen gedaan hebt. Ik zou dan een afspraak maken met de ha. Of bel in ieder geval en vertel je verhaal. Zo krijg je meer duidelijkheid en hoef je niet in onzekerheid te zitten.

Succes

hoi, nou ik denk dat je wel zwanger bent hoor,ik heb nl ong.hetzelfde,vanmorgen test gedaan en een dikke streep!!!!!! en vorige week nog ongi,hahaha het kan dus.....Het was wel een andere ongi dan normaal;heel weinig en meer bruin. Ik heb getest omdat mijn borsten gevoelig waren en een opgezette buik.Ik heb de kruitvat testen van 2 voor 5 euro gehaald. Nu 2 juni al een echo omdat ik niet zou weten hoe ver ik ben..
TESTEN dus...
Gr. syl

Vanmorgen weer getest maar is nog steeds hardstikke negatief. Ik denk dat er maar gewoon vanuit moet gaan dat ik niet zwanger ben en wordt het hoog tijd dat ik aan de lijn ga doen! Want deze omvang vind ik niet erg als ik zwanger ben, maar wel als ik dat niet ben!
Mocht ik me volgende week nog zo voelen kan ik altijd nog een test doen.
Voorlopig ga ik maar ovulatietesten gebruiken!!

Groetjes en nog bedankt   voor jullie antwoorden.

Oh en mama van een bink....van harte gefeliciteerd!!

Terug
Bovenaan