Wat denken jullie?

Vorige maand voelde ik me onwijs misselijk s'nachts.. En overdag had ik er ook vaak last van.. Een week erna op Maandagavond ongesteld...En woensdagochtend eigenlijk al niet meer ongesteld..
Normaal ben ik altijd vanaf Maandagmiddag t/m vrijdag middag en soms nog op zaterdag...

Nu zitten we in de volgende maand en ik moet over een week ongesteld worden, maar ik voel me nog steeds misselijk enzo.. Nu heb ik ook dat ik steeds vaker naar de wc toe moet..

Volgende week denk maar afwachten en dan misschien toch een testje doen???

nee joh, NU een test doen!! haha. Kon vorige keer een innestelingsbloeding zijn, dus je kunt natuurlijk zwanger zijn... Ik zou geen seconde meer wachten! ;-)

groetjes en succes
lIz

Houd je het een week vol? Anders een digitale zw.test van cb kopen. Die geeft niet alleen aan of je zwanger bent maar heeft ook een indicator voor hoeveel weken (1-2 weken, 3-4 weken en meer, geloof ik).

Nou kan je lijf ook in de war zijn. Ik was ook altijd zo regelmatig als wat, maar met zwanger proberen te worden waren mijn cycli echt anders (gelukkig korter, ik heb hier vaak genoeg gelezen dat ze ook langer werden).

Toitoitoi,
Tamar

spannend hoor!!! ik zou er ook meteen een testje tegen aan gooien.... ik zou het niet volhouden om tot volgende week te wachten. :eek:P

succes ermee!!! ik hoop dat je zwanger bent en niet dat je lichaam van slag is....

Groetjes,
Petra

hoiii

wat spannend he
ik zou idd lekker nu al een test doen
als je zwanger bent zitten de hormone nu al in je bloed.
en de claer bleu test is idd super goed

die heb ik ook gedaan en die geeft idd aan
of je zwanger bent of niet
en hoe lang je bent

heel veel succes meid

@ Jessica4ever... Ik heb afgelopen vrijdag toch een test gedaan, maar die was negatief.

Ik wacht nu even af, want volgende week maandag zou ik weer ongesteld moeten worden.. Als ik kan dan niet ongesteld wordt of het is weer zo weinig dan doe ik opnieuw een test. Maar dan haal ik wel even een clearblue test met indicator zodat ik ook kan zien mocht ik zwanger zijn, hoe lang ik dat dan al ben...

Maar soms heb ik ook het idee dat ik het me in beeld.. Dat ik misselijk ben en zo.. Maar ik heb nog nooit gehad dat ik zo weinig ongesteld ben geweest dus ja.. Afwachten dan maar

Terug
Bovenaan