wat denken jullie?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

eergisteren hebben we geklust volgens telling zou ik dan mijn ei hebben. Ik had wel al ovu tests besteld maar die kreeg ik gisteren pas. Toen ik gisteren met de ovutest teste had ik maar 1 streepje geen ei dus. wat moet ik nu doen. wachten op de volgende menstruatie en dan pas na 10 dagen gaan testen voor ovu of nu nog een paar dagen testen in de hoop dat de ovulatie nog moet komen?
ik heb gisteren wel de hele dag buikpijn gehad en een heel klein beetje zeer licht rose gekleurde afscheiding. Innesteling? kan toch niet weer meteen de eerste keer zwanger zijn?
groetjes nancy

Als je rond je vruchtbare periode om de 2 dagen klust zit je nooit verkeerd. Zoals jij beschrijft lijkt het mij een heel gedoe, probeer er niet te veel mee bezig te zijn, vaak lukt het dan juist!

Succes!

Liefs Victory

De kans dat je de 1e x meteen zwanger bent is erg klein. Zelfs als je op precies het goede moment geklust hebt, wil dat nog niet zeggen dat je zwanger raakt. Bij mijn 1e ben ik eerst 7 maanden 'relaxed' bezig geweest en heb ik in maand 8 voor t eerst een ovu-test gedaan en meteen raak!
('Relaxed' omdat ik niet aan het tempen of testen ben geweest, maar ik vond het wel elke maand weer een teleurstelling als ik ongi werd.)

Als je echt inzicht in je cyclus wilt krijgen zou ik ovu-testen gaan gebruiken en dan liever iets te vaak testen dan te weinig! (Tempen vind ik te veel gedoe...)

hallo victory,

ik ben er eigenlijk helemaal niet zo bezig maar doordat de samenloop van omstandigheden dacht ik gewoon het kan toch niet daat ik alweer de eerste keer zwanger ben. Ik heb de ovulatietesten ook besteld omdat een vriedin nog een kortingsbon had liggen. Anders had ik die nog nieteens besteld. En ja toen ik ze eenmaal had en dacht tocht mijn ei nog te moeten krijgen dacht ik gebruiken maar mijn ei heb ik nog steeds niet gehad. we zullen wel zien wanneer het lukt.

groetjes nancy

Terug
Bovenaan