Wat denken jullie?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en heb meteen een dringende vraag.

Vorig jaar november ben ik gestopt met de pil, na 5 maanden was ik nog niet ongesteld en ben ik direct doorverwezen naar de gyneacoloog.

De gyneacoloog vertelde mij dat ik PCOS heb. Sinds 2 maanden gebruik ik Clomid. De eerste keer gebruikte ik 50mg maar dat sloeg helaas niet aan. Vorige maand 100mg. Vandaag moest ik terug naar de gyneacoloog. Op basis van mn temperatuurcurve ''denkt'' de gyn dat ik zwanger ben. Mijn temp is al 15 dagen 36.8-37.0 graden, normaal is het 36,2-36,4. Ik moest gelijk bloedprikken en maandag krijg ik de uitslag.
Jullie begrijpen wel dat ik niet tot maandag kon wachten en heb meteen een test gekocht. Test gaf helaas negatief aan :-(

Ik snap er helemaal niks meer van en ik wordt gek van onzekerheid. Duidelijke symptomen heb ik niet, gister en vanochtend diarree maar dat is geen symptoom volgens mij?

Wat denken jullie, zou ik zwanger kunnen zijn?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Diaree is volgens mij idd geen symptoom...
Misschien heb je een tik van een buikgriepje meegekregen? Er heerst van alles op dit moment.

Het kan ook een reactie van je lichaam zijn op iets ongewoons: innesteling. Elk lichaam reageert hier weer anders op.

Hoe moeilijk het ook is, toch even volhouden tot maandag!

Succes!

ik denk dat als het zo is dat je test toch ook al wel wat gezegd zou hebben al is dat ook niet vaak 100 procent.
Een hoge temperatuur kan er op wijzen maar hoeft ook niks te zeggen spreek ik uit ervaring.
Er zit naar mijn idee maar 1 ding op... afwachten......

Succes meid

ten eerste welkom!! ik vind het een beetje apart ( maar mischien doen gyn dat wel vaker) dat hij via de temp "denkt"dat je zwanger bent.straks is het niet zo en heb jij het hele weekend zooooo in spanning gezeten. maar het KAN natuurlijk ook raak zijn!! de diarree kan ook komen van spanningen die je opbouwt. Ik heb het zelf ok wel, als ik nerveus ben dat ik aan de Diarree ben.

nou meid ik hoop dat je uiteindelijk goed nieuws te horen krijgt!!!

Hoi

Ik ben na een hele lange tijd hier weer eens online en lees je berichtje! Wat ik er vreemd aan vind is dat de gyn denk aan je temp te zien of je zwanger bent of niet???? Ik heb zelf ook pcos en heb nu 2 mooie meiden maar mijn gyn heeft mij nooit laten tempen juist omdat dat bij vrouwen met pcos heel onbetrouwbaar is!
Hoop het natuurlijk wel voor je, maar ik zou maandag gewoon even afwachten! Wanneer heb je je eisprong gehad?

Groetjes MamaLenR

Hoi

Ik ben na een hele lange tijd hier weer eens online en lees je berichtje! Wat ik er vreemd aan vind is dat de gyn denk aan je temp te zien of je zwanger bent of niet???? Ik heb zelf ook pcos en heb nu 2 mooie meiden maar mijn gyn heeft mij nooit laten tempen juist omdat dat bij vrouwen met pcos heel onbetrouwbaar is!
Hoop het natuurlijk wel voor je, maar ik zou maandag gewoon even afwachten! Wanneer heb je je eisprong gehad?

Groetjes MamaLenR

welkom,
als eerste wil ik zeggen dat een gynacoloog dit nooit tegen jou had mogen zeggen omdat zij alleen van feiten mag uitgaan. een temperatuur metode is geen feit. je temperatuur kan door zoveel dingen afwijken, zoals stress, opkomende verkoudheid of griep zelf door je slaapritme heb je erg gedroomt en ben je later naar bed geweest kunnen afwijkingen zijn die betrekking hebben op je temperatuur. ik hoop voor jou wel dat zij gelijk heb en dat je inderdaad zwanger bent maar je moet je niet blind staren op de temperatuur sorry voor het negatieve advies. wil je echt niet ontmoedingen.
ik hoop maandag goed nieuws te horen van je.

liefs hilda

Terug
Bovenaan