Wat denken jullie ??

A

Anoniem

Guest
Heey lady's

Ik heb jullie eerlijke mening / eventuele ervaring nodig.

Mijn ei was afgelopen maandag en we hebben goed ons best gedaan ;-) if you know what i mean.

Nu sinds afgelopen donderdag samentrekkende en stekende pijn in mijn onderbuik met vlagen en hele dag misselijk, ook regelmatig zuur (wat ik nog nooit heb gehad) stemmingswisselingen om beroerd van te worden, bijv boos worden om dingen wat nergens op slaat, mijn manager vroeg of ik zwanger was want dat voorgevoel heeft hij zij hij, hij weet niet dat we bezig zijn. Heb wel ook een mega drukke week achter de rug.

maar moest mijn hart even luchten en zit me nu telkens voor te houden dat ik mijzelf voor de gek hou durf er gewoon nog niet aan toe te geven. sommige vrouwen zeggen dat ze het voelen dat ze zwanger zijn ook al kunnen ze nog niet testen. . . .

PFFFFF wat een drama allemaal.

maandag 15 de kan en wil ik pas testen want dan is mijn NOD. (vorige keer dacht ik het ook toen werd ik wel ongi)

Benieuwd naar jullie mening.

och meid wat een frustratie dan he ;) en dan moet je ook nog even wachten!
het kan natuurlijk zijn dat het eitje zich ging nestelen en dat je dat gevoelt hebt, ik geloof dat ik het ook gevoelt had, buikpijn en later werd ik misselijk (ik had al heel vroeg last van zwangerschaps kwalen) maar meid, ik hoop voor je dat het "raak is"!!! laat je weten hoe het de dagen verloopt??

liefs

hey meid

heel dubbel allemaal he... toch zal je ff moeten wachten tot je NOD! Heel moeilijk is het, weet het!

veel succes en sterkte met wachten! wel laten weten he!?

ik had dat vorige maand ook maar werd gewoon ongesteld, je lichaam kan je goed voor de gek houden!
ik hoop voor je dat je wel zwanger bent maar je zal echt moeten afwachten!
succes

xx sas

Vandaag weer krampjes en steekjes net boven mijn tum gehad en mijn manager blijft volhouden dat ik zwanger ben, hij nam me zelfs even apart en zei dat ik toch maar moest testen want hij heeft dit al een aantal keer eerder gehad en toen had hij het ook goed vertelde hij,. ik zei doe normaal ben aan de pik en alles je kent hebt allemaal wel denk ik.

Wel ook weer volop misselijk geweest, en de mood swings en het kortelontje waren ook van de partij vandaag. en ik blijf vlhouden het is niet zo maar wordt wel steeds moeilijker om vol te houden dat mezelf te vertellen want mijn gevoel en lichaam zeggen wat anders.

op naar morgen. ik hou jullie op de hoogte.
thanks voor de reacties in iedergeval.

Terug
Bovenaan