wat denken jullie ?

hallo allemaal,

Ik zit al een tijdje een klein probleem en weet niet wat ik er mee moet.een aantal maanden geleden heb ik via mijn zoon zijn sport een leuke man leren kennen.sinds dit jaar doen we ook mee aan wedstrijden. waardoor ik dus veel met hem te maken heb. op een zaterdag brengen we heel wat uren samen door zeg maar. waardoor we ook steeds bij hem in de auto zitten, we hebben dan via de spiegel heel veel oogcontact met elkaar. we zitten en staan ook altijd bij elkaar. nemen onbewust elkaar houden over. en meneer maakt zich in mijn bij zijn groot ! als jullie snappen wat ik bedoel.ik vind hem dan ook echt heel leuk :D. maar kom geen slag verder en weet ook niet of ik het moet doen omdat hij gewoon in een relatie zit. ik heb dan wel het gevoel dat ie me leuk vind en ik denk dat hij het anders om ook wel door heeft. heb al geprobeert om via facebook ect contact te zoeken maar hij heeft dit samen met zijn vriendin.want denken jullie hierover als jullie het lezen. alvast bedankt

Niet aan beginnen. Jij zou t ook niet leuk vinden als je vriend / man stiekem wat anders heeft.
Wees verstandig, als hij echt zo is weet je van te voren al dat ie niet te vertrouwen is

Nee dat snap ik wel!
Heb een aantal jaar geleden in t zelfde schuitje gezeten. Was wel pas 19. Maar heeft ook een jaar geduurd.
T heeft niks opgeschoten, alles moest stiekem in t begin is t leuk en spannend maar na een poosje ben je t zat.
Heb er wel een mooie dochter aan overgehouden, waar hij niks vanaf wil weten.
Gelukkig maar naderhand, want heb nu al bijna 4 jaar een relatie met een super leuke man!
Heeft mn dochtertje ook erkend en ze zal voorlopig niet beter weten dan dat mn huidige vriend dr papa is.

helaas ben ik me hiervan zekers bewust ! mannen gaan nooit bij hun vrouw ect weg. turlijk heb je uitzonderingen maar goed dat is een andere verhaal.ik weet ook echt dat het een no go is hoor.maar zoals ik al zei gevoelens kan ik helaas niet uit zetten. maar weet ook niet of ze wederzijds zijntekens zijn er genoeg.
wat super trouwens dat je vriend de kleine heeft herkend beter kun je niet wensen.heb zelf een zoon van 9 en helaas al 7 jaar bij de vader weg de vader kijkt er totaal niet naar om of uit. heb sinds dien ook geen relatie ect weer gehad.
ook puur omdat k gewoon niemand heb gevonden. tot dat ik deze man leerde kennen. knap klotte allemaal

Cilliex hier hetzelfde maar ik had wel een relatie met mijn ex en heb samengewoond...prachtige dochter eraan overgehouden papa is papa op zijn tijdsbestek... mijn man heeft haar erkend en mijn ex weet dat niet maar hij heeft zijn kansen al dik vet verbruikt!!
Gebruiker nee gevoel kun je niet uitzetten... maar soms is de fantasie beter dan het echte werk..hij zit net zo fout als jij als je hier verder opin gaat...concentreer je ergens anders op en denk aan je zoon... hoe zal die het vinden als alles uit de hand loopt en hij er het dupe van is??

Verstand boven gevoel in dit geval ;-)

Snap t wel hoor, gevoelens zijn niet 123 weg.
Maar net wat Annemarie zegt, soms is fantasie beter!!
Jou tijd komt echt nog wel, en dan zal je blij zijn dat je niks met deze 'flirt' heb gedaan!

Ja vind t ook heel bijzonder, besef heel goed dat ik een lot uit de loterij heb! ♡
Wel heel vervelend voor je zoontje dat zn papa niet naar hem omkijkt. Heeft hij er veel last van? Of maalt hij er niet om?

Soms hè Annemarie, mannen grr!
Maar gelukkig ben je nu gelukkig en heeft je dochter een goeie papa nu!
En een lief klein zusje op komst!!

mijn zoon heeft er gelukkig geen last van. hij weet niet beter dat is al een groot voordeel. waar ik ook wel blij om ben hoor !
ik weet ook dat ik me zinnen op iets anders moet zettende dinsdag en woensdag ben er dan als ware een beetje overheenen als het dan weer tijd is voor training ja boem dan slaat het weer helemaal toe !
hem uit de weg gaan gaat ook niet lukken omdat we zoon gewoon van het sporten geniet
jullie twee hebben idd erg veel geluk :D ben blij voor jullie !!!!

Terug
Bovenaan