Wat denken jullie??

Girl Geenidee

New member
Hallo allemaal,

ik heb een vraag mijn man en ik willen heel graag een 2de kindje samen maar mijn menstruatie is heel erg onregelmatig door het gebruik van de prikpil. Nu is het zo dat mijn menstruatie al bijna een maand uitblijft en ik heb getest met kruidvat testen 2 voor 10€ en op allebei is een lichte plus te zien die je moet krijgen als je zwanger bent. Ik twijfel heel erg ik heb alle symptomen maar durf het niet zeker te zeggen. Wat denken jullie ?
 
Hoi, hier precies hetzelfde!! Ik ga over twee dagen nog eens testen om te zien of het dan donkerder wordt.

Als dat tweede streepje binnen de afleestijd uit de gebruiksaanwijzing te zien is, zou ik zeggen dat er grote kans is dat je zwanger bent. Alleen dat het nog heel pril is, miss zelfs voor je nod.
 
Ik zou zeggen een plus is een plus, hoe licht die ook is. Misschien kan je zo'n test doen van clearblue die ook aangeeft hoelang geleden de bevruchting was. Dat gaf bij mij meer zekerheid!
 
<p class="MsoNormal">Helemaal niet twijfelen denk ik. Een plus is een plus. Als deze nog niet zo duidelijk is is dat omdat de HCG-waarden in je bloed nog heel laag zijn. Als je menstruatie onregelmatig is, dan kan het best zijn dat de bevruchting eigenlijk veel later gebeurd is. Wat mij betreft: van harte gefeliciteerd.</p>
 
Goedenmorgen dames.

Ik heb een vraag. Gister was mijn nod. Mijn menstruatie schommeld altijd tussen de 27 en 28 dagen. Gisteren was dag 28. Heb sinds 2 dagen spierpijn in mijn boven benen en gisteren een opgeblazen gevoel in mn onderbuik. Herkent iemand dit?

Groetjes
 
Terug
Bovenaan