wat denkt hij?

A

Anoniem

Guest
Mijn vriend en ik hebben een eigen bedrijf. Vandaag gewoon begonnen met werken om half 9 toen de 2 oudste naar school waren maar nu ben ik weer thuis. Ik heb zo'n zere rug, heb het ijskoud en ben kotsmisselijk. Ik voelde er niks voor om daar te blijven omdat niet iedereen mij naar het toilet hoeft te zien rennen. Dus ben naar huis gegaan. Mijn vriend vroeg wat er was en ik zei dat mijn rug dus echt zeer deed en dat ik het vanmiddag nog eens zou proberen. Ik ben zo bang dat ie eigenlijk boos of teleurgesteld is. Dit zal hij nooit toegeven, maar ik wil niet dat hij denkt dat ik een aansteller ben. Ik ben ook pas 8 weken zwanger dus het zal wel vaker voorkomen. Ik voel me zo schuldig. Wat kan ik doen?

hi Tess,

weet je wat je kan doen? lekker ontspannen, warm worden, jezelf opfrissen en als je je weer goed voelt naar je werk gaan.en zo niet, lekker een dagje ontspannen thuis zijn. als je niet goed weet hoe je vriend denkt, kan je misschien een moment kiezen waarop jullie het er over kunnen hebben. praten over gevoel is soms best lastig, jij voelt wat en je denkt wat hij voelt, en hij voelt wat en denkt wat jij voelt. dan kan je soms raar gaan communiceren omdat jij reageert op wat jij denkt dat hij voelt terwijl dat soms niet zo is.
neem de tijd om dit bij elkaar uit te vinden. geniet er van dat je samen zwanger bent. misschien dat jullie wel tot een creatieve oplossing komen, minder uren werken of wat meer thuis werken ofzo.

niet tobben over je man hoor, dat kost alleen maar energie.

gjes Miep36

Hey Miep36

Dankjewel voor je opbeurende reactie. Ik zal je advies om met hem te praten opvolgen!
Bedankt

Terug
Bovenaan