Wat doe ik aan haar voeten??

Hey Meiden,

Nu de lente er weer aan komt en hopelijk daarna heeel snel de zomer gaan Vera en ik lekker vaak naar buiten.
Vera kan nog niet lopen en dus heeft ze ook geen schoenen. Ze heeft slofjes, soksloffen, sokschoenen, van alles wat dus. Ik heb ook laarsjes, maar die krijg ik niet aan en liggen met een minuut dus weer uit.
Gisteren zijn we een uurtje buiten geweest en heb ik haar de sokschoenen aangetrokken, maar toen we binnen kwamen, waren haar voetjes erg koud.
Heeft iemand tips wat ik aan haar voeten kan doen zodat ze wel warm blijven?
Want we willen natuurlijk wel lekker naar buiten toe!!

Groetjes Karin

Hoi Karin,

heeft Vera ook geen hoge wreef? Omdat je zegt dat je schoentjes niet aan kan krijgen?? Werkt ze dan zo tegen, of lukt het gwn niet??
Wij hebben een hele goede tip gehad van onze schoenwinkel omdat we Dylano's schoentjes ook niet aankregen. We moesten ze aandoen en als hij erin zat met zn voetje, onder zn voetje kietelen, dan gaat hij strekken, en schiet hij er zo in.

Mss kun je dat eens proberen?

Liefs Deb.

Hoi Karin,

Misschien hebben ze hier iets:

http://www.baby-schoenen.nl/
winkel/babyslofjes.php

Voor Feline heb ik daar meerdere malen schoentjes gekocht, kwaliteit en prijs erg goed.

groetjes Maris

Hoi!

Birgit heeft ook sokschoenen (gebruiken we meer als pantoffels) maar ik doe er dus sinds kort ook nog eens een sok onder, ze kreeg er zulke stinkvoeten van nml, niet normaal! En dat is ook wat warmer, misschien een optie?

Evelien

Hoihoi,

Toen Marissa nog niet kon lopen hadden we voor buiten van die schoentjes met een echte zachte zool. Zij had ze van Vans en Adidas, ze staan erg leuk en zijn een stuk warmer

groetjes Linda

hoi

toen bram nog niet kon lopen heb ik voor bram van die laarsjes gekocht van leer....
ze zijn hetzelfde als die leren slofjes maar dan in laars model, hier komt namelijk geen wind of kou door en heb ze toen besteld bij
www.disneybaby.nl en dan bij leren babyslofjes kijken

liefs ilona

Kijk even op www.sneakertjes.nl
Daar hebben ze erg leuke schoentjes met zachte zool voor als ze nog niet lopen. Met de code uit de MAMA van deze maand krijg je 20% korting deze week.

gr.Ing

Terug
Bovenaan