Wat doe ik fout?

Hoi

Ik wist niet waar ik het naartoe doen zal dus doe ik het gewoon hier..

Ik begin maar met mijn verhaal.. 2 Jaar geleden heb ik mijn man ontmoet. Vorige Jaar kwam hij op bezoek naar mij naar Duitsland (ja ik kom uit Duitsland)... Dus sinds vanaf vorige Jaar zijn wij zamen. Ik heb er mijn Diploma af gemaakt en ben daarna met mijne Dochter naar Nederland vertrekt voor hem. naar 3 maanden zijn wij zwanger gewoorden en ja de zwangerschap was met veel stress. bijna 4 Maanden geleden kwam onze zoon endlijk op de wereld. Nou begint de verhaal...

Ik ben aan Borstvoeding geven, en de kleine mannetje slaapt nachts nog steeds niet door, waardoor ik 1 of 2 keer opstaan moet om hem eten te geven. Soms slapt hij ook niet meteen dan is hij nog 1 uurtje wakker omdat er nog iets vast zit.. Nou, naturlijk ben ik dan moe en kapoot en ga avonds vroeg naar bed (rond 10 uur). Alles geen probleem... Maaaaaaaaar, waarom snapt mijn man dat niet? Hij maakt mij om 12 uur wakker nachts omdat hij .... will.. Ik ben gewoon te moe en zeg hem dat ook, maar ja hij zegt dan ïk doe het gewoon in. en hij doet het ook gewoon. En het is ook nog steeds pijnlik voor mij, ik heb er gewoon geen plezier.

Giesteren was ik al oom 5 uur wakker voor onze zoon en was avonds dan kapot, mijn man wil oral van mij, en ik zij dat ik het niet doe want ik ben te moe en moet nachts opstaan dus ik wil slapen?
Hij moet meten boos zijn en over diskuteren van ja ik kan ook overdags slapen, maar nee dat kan niet, mijne dochter van 7 jaar is vandag vrij. Jezus dus gaat hij naar beneden an de computer om ja je weet wat te doen, lukt hem niet dus komt hij naar boven en dan krijg ik te horen 'echt triest van jouw dat ik nu zelf ma...... moet"ik neger hem gewoon want hij snapt het toch niet..

Van morgen sta ik dan zoals elke week 6:45 Uur op en maak zijne broodje voor werk klaar en strijk sneel zijne kleren en leg ze in de duschkamer. Daarna heb ik onze zoon BV gegeven. dus komt mijn man naar beneden vraagt mij waarom zijne spule niet klaar liegen en ik denk wat den nou weer, welke spulle???? Hij laat altijd Portmonai en telefoon in zijn broek en ik moet het uitpakken, dus doe ik het een keer niet word ie boos? nou okee... daarna vragt hij mij waarom ik beneden slaapte. dus zei ik dat ik dat zelf uitmaak of ik op de bank slap, want hij heeft de tv snachts lekker an geladen en ik heb de afstandbedening niet gevonden, dus ben ik op de bank gaan liegen.

Dan wordt ie helemaal wild en zij: oh ik wist niet dat ik met een BITCHWIFE getrouwd ben

Dan heeft hij blijkbar zijne cookies vergeten te koopen, kan ik toch niet rieken? dan zij hij zo ondankbaar hij is: wat denk je? 2 broodjes zijn genoeg moet hij kijken waar hij blijvt? wat bent jij dom!

ik dacht ik hoor niet goed? ik bijna aan het huilen ga naar boven met zoontje want ik wil mijn rust van hem, komt hij dan bevoor hij werken gaat naar boven en zij : jij moet nu niet zielig doen, jij doet en kiest zelf voor.

ik zei dat hij mij gewoon in rust laten zal en werken gaan zal, dan komt hij weer meten met ja wat ben ik toch een kutwife.

Elke keer zo als het niet naar hem gaat, maar hij snapt het niet, ik sta in ochtend op om hem en dochters broodjes te maken + kleren + zon eten geven, hij mag altijd slapen, hij moet geen fck doen want hij werkt. Ik doe alles, echt alles. is normal want ik werk niet, maar hoe hij zich verdracht? ik ga er echt kapoot van. zelf op weekend mag hij uitslapen.
Zelf als hij in de week kapot is gaat hij soms naar het eten slapen tot de volgende morgen. Maar ik mag dat niet?

Ook als onze zoontje slapen moet, want hij heeft slaap nodig, komt hij soms en maakt de kleine nog extra hyper, want hij moet ja niks doen. ik zei altijd doe met hem spelen als hij niet moe is, maar dat doet hij niet. moet altijd per se als de jonge moe is.

Of als ik bezig ben met zuiver maken of strijken, dat doe ik altijd in de weekend omdat hij dan thuis is, en zoontje huilt en mijn man weet niet wat hij doen zal, dan schreeuwt die kerel naar mij dat ik naar hem kijken zal, ook kan ik niet in rust onder die doushe als de kleine huilt, ik moet meteen er zijn, want mijn man weet niet wat hij doen moet, zelf mijne dochter doet het beter als hij....

Ben ik echt zo een slechte vrouw??
wat moet ik doen?? praten brengt toch niks....

Wat ontzettend tot voor je dat er zo lelijk gedaan wordt.
Zoals ik het hoor doe jij alles voor je man, en krijg je stank voor dank. Probeer met hem te praten hierover, de stress die je hebt breng je ook over op je kind (eren) en je geeft bv dus dat is niet fijn.
Veel sterkte hoor

Hoi Mitho,
allereerst: jij doet niets fout, die kerel van je wel helaas...
Ik moet zeggen dat ik erg verbaasd ben dat hij je zelfs probeert te dwingen tot sex. Ik persoonlijk vind dat wel heel erg respectloos, dat doe je gewoon niet (bevalling of geen bevalling achter de rug).
Ik neem aan dat je partner ook leuke kanten heeft, anders was je natuurlijk nooit voor hem naar Nederland verhuisd, maar dit gedrag wat je hier beschrijft is in mijn ogen erg egoistisch, respectloos en kinderachtig. Laat meneer lekker zelf zijn boterhammen smeren, je bent zijn moeder niet! En in elke relatie komt het wel eens voor dat één van beide een keer geen zin heeft in sex en de ander wel, dat respecteer je van elkaar. En als bij hem de nood dan zo hoog is, dan moet hij zichzelf maar een handje helpen, hij is toch ook een volwassen man..
Denk goed na wat jij in een relatie zoekt en wat je belangrijk vindt. Als dit gedrag wat je beschrijft normaal is voor hem, denk dan goed na of je hier echt mee door wil gaan. Ik zelf zou absoluut ongelukkig worden als mijn partner zo naar mij zou doen en dat merken de kinderen ook!
Je kan hem proberen te vertellen hoe jij de situatie ziet en hem ook waarschuwen wat de consequentie is als hij zo door gaat. Je hoeft dit gedrag niet te pikken van een partner! Succes!

Al een iets 'ouder' bericht, maar wat schrik ik hier van!

je man had je nooit tot seks mogen dwingen! 4 maanden na de bevalling is het gewoon nog helemaal beurs en kan het hartstikke veel pijn doen! En om je er voor wakker te maken slaat nergens op natuurlijk. Ik zou me ook direct van hem afkeren en in een andere kamer gaan slapen.. Maar stel je het zelf wel eens voor, bijvoorbeeld overdag? Misschien mist je man jou gewoon heel erg als zijn vrouw?
broodjes savonds smeren, in de vriezer doen en dan kan je man ze sochtends uit de vriezer pakken. Werkt hier prima en jij hoeft dan niet te haasten sochtends. Zijn portemonnee moet hij aan het einde van de dag even op zijn tafel leggen als hij zijn broek in de was doet, weinig extra moeite..
voel jij je nog wel eens gewaardeerd? Maakt hij complimenten? 
Wat zou je zelf willen? Heb je geprobeerd over deze dingen met hem te praten?
Verder, voor doen wat hij met zijn baby kan doen. Hij is de vader, hij moet ook een band kunnen opbouwen met zijn kindje. Doe hem voor hoe hij met de kleine kan spelen, luier verschonen of kan troosten. Misschien voelt je man zich nu gefrustreerd omdat hij niet weet hoe hij met zijn baby om kan gaan. Lijkt mij ook niet leuk om de baby niet te kunnen verzorgen..
Ook omdat je aan geeft dat je man wel met jullie zoon wil spelen (als hij moe is). Kan je je man leren wat jullie bedritueel is, kan hij met zijn zoontje naar bed terwijl jij nog even wat dingetjes voor jezelf kan doen. 
Doet je man wel eens wat met de baby?
Een slechte vrouw ben je in ieder geval niet. Zorg wel voor je kinderen! Als ze te veel ruzies mee krijgen is dat niet goed voor ze! Misschien wordt je man wat rustiger als je hem laat blijken dat je niet alleen moeder maar ook nog zijn vrouw wil zijn door bijvoorbeeld overdag als je zoontje slaapt hem te bevredigen? En als de seks nog pijn doet, moet hij maar accepteren dat dat er niet in zit de komende tijd. Maar het lijkt mij ook vervelend voor hem als je het echt nooit meer wil. Verder kan hij best zelf strijken, zijn broodje smeren, zijn portemonnee klaar leggen, een stofzuiger door huis halen als dat zo uit komt of (en zeker!) met zijn zoontje helpen. En anders kan je de broodjes voor je dochter en je man al van te voren klaar maken in de vriezer.
sterkte, en niet doen wat je niet wil of niet red!

Mijn ex man was ook zo’ wij hebben niet gepraat en het werd alleen maar erger en het knapte bij mij en had er geen zin meer in. Toen stond ik er nog steeds alleen voor (maar dan veel minder stress en irritaties. Je moet nu met hem praten voordat alles escaleert en jullie helemaal uit elkaar groeien’ het kan nu nog. Inmiddels heb ik al jaren een lieve partner’ hij heeft mijn 4 kids geaccepteerd alsof het zijn eigen kids zijn. Mijn partner heeft een eigen bedrijf dus ook veel aan het werk. Maar hij helpt me wel met de kids maar ook de zooi achter zijn kont op ruimen etc. Dus als mijn vriend zich als een echte vader kan gedragen dan zou dat voor een echte papa nog makkelijker zijn’ dus brandt los. En als ik je verhaal zo lees lijk je mij een supervrouw en een topmoeder dus daar hoef je niet aan te twijfelen.

Terug
Bovenaan