A
Anoniem
Guest
hallo allemaal,
na lang wikken en wegen toch maar besloten om een onderwerp aan te maken.
vorig jaar rond deze tijd heb ik na 12 weken een miskraam gehad.
we gingen kijken voor de eerste echo, we zagen het, maar het hartje was gestopt met kloppen.....
toen ik dit hoorde ging ik kapot....
ik heb het hier heel erg moeilijk mee gehad, ik ben gecurreteerd op 4 mei 2006
na mijn miskraam ben ik echter nooit meer begonnen met de pil.....
mijn eerste menstruatie kwam na 6 weken, en bleef daarna nog even een half jaartje aanrommelen.......28 dagen 36 dagen etc.....
ik wil dol graag zwanger worden, maar ik besefte me eigenlijk pas geleden dat ik nu onderhand alweer een jaar verder ben en nog niet zwanger ben.............
mijn laatste menstruatie kwam pas na 5 en een halve week.........
ik denk dat jullie je wel kunnen voorstellen hoe spannend dit voor ons was, maar ook hoe frustrerend omdat de test steeds negatief was.
anyway....om een lang verhaal nog een klein stukje langer te maken.......
wat doe ik fout? ik was bij mijn laatste zwangerschap binnen 3 maanden zwanger en nu een jaar na mijn curettage nog steeds niet........

heeft iemand tips???
heel veel liefs sjur
na lang wikken en wegen toch maar besloten om een onderwerp aan te maken.
vorig jaar rond deze tijd heb ik na 12 weken een miskraam gehad.
we gingen kijken voor de eerste echo, we zagen het, maar het hartje was gestopt met kloppen.....
toen ik dit hoorde ging ik kapot....
ik heb het hier heel erg moeilijk mee gehad, ik ben gecurreteerd op 4 mei 2006
na mijn miskraam ben ik echter nooit meer begonnen met de pil.....
mijn eerste menstruatie kwam na 6 weken, en bleef daarna nog even een half jaartje aanrommelen.......28 dagen 36 dagen etc.....
ik wil dol graag zwanger worden, maar ik besefte me eigenlijk pas geleden dat ik nu onderhand alweer een jaar verder ben en nog niet zwanger ben.............
mijn laatste menstruatie kwam pas na 5 en een halve week.........
ik denk dat jullie je wel kunnen voorstellen hoe spannend dit voor ons was, maar ook hoe frustrerend omdat de test steeds negatief was.
anyway....om een lang verhaal nog een klein stukje langer te maken.......
wat doe ik fout? ik was bij mijn laatste zwangerschap binnen 3 maanden zwanger en nu een jaar na mijn curettage nog steeds niet........
heeft iemand tips???
heel veel liefs sjur