Wat doe ik tegen maagzuur?

Zoals de titel al zegt. Ik heb er Snachts erg last van. De nachten zijn al zo k*t door zere rug enzo maar nu ook nog maagzuur erbij. Daarbij is mijn kleine meid ook nog eens ziek en kreunt en huilt en hoest de hele nacht. Ik "slaap" de laatste nachten maar op de bank zodat ik beetje rechtop kan liggen en m'n man niet al te veel stoor.
Iemand tips?

oh man en dan nog op de bank ben je helemaal gebroken!man dat zou kecht niet kunnen.. sowieso als je op linkerzij ligt ist minder erg. maalox gebruikte ik ook maar bij ons zijn ze veranderd in graviscon. vond maalox beter dus als je dat vind eigenlijk beter.
ik drink ook veel melk en savonds let ik ook op wat ik eet hoef ook echt niet paprikachips te eten voor knaar bed ga of shoarma of cheeseonion chips heb kde hele nacht last van maar ook van frikandellen bijv. nou succes ermee.. bij mij is tnu minder want kindje is ingedaald en word beter nu.

Maalox mocht ik juist niet, omdat dat niet veilig is. Ik mag alleen Rennie's van de vk. Heb er ook zo ontzettend last van. Soms slaap ik met pijn en moeite in, ondanks het branden in m'n keel, en dan word ik 's nachts gewoon wakker van de pijn in m'n keel. Niet fijn! En dan te bedenken dat de kleine al flink is ingedaald. Rennie's helpen mij in ieder geval wel. Je kan bij de vk of huisarts wel een middeltje halen, maar weet ff niet meer hoe het heet.

Eetpatroon is trouwens ook wel een ding ja. Wat je beter niet kunt eten: vette dingen (fastfood, chips), chocola, sterk gekruid eten, koolzuurhoudende drankjes, geen zure dingen (augurk, appelsap, jus d'orange etc), geen superzoete dingen en al helemaal niet alle dingen door elkaar eten. Voor m'n gevoel blijft er echt weinig over, maar ja... beter dan brandend maagzuur! Ik heb droge volkoren ontbijtbiskwie en simpele crackers naast m'n bed staan als ik er last van heb 's nachts. En wat water. Een droge rijstwafel helpt mij ook nog wel eens.

Sterkte ermee!

Terug
Bovenaan