Wat doe je je baby van 7 weken aan in een puckababy

<p>Hallo mama's </p><p> </p><p>Wat doen jullie je kindje aan in bed als hij/zij in een puckababy  orginal piep slaapt? En doen jullie dan nog een lakentje er boven? Of ook nog een deken?</p><p> </p><p>Hij sliep eerst in een wieg met romper,pyjama,sokken,laken  en deken.</p><p> </p><p>Groetjes</p>

Mijn dochter is 19 weken en ik doe haar nu alleen een romper aan onder de puckababy en een laken erover, omdat ze anders nog steeds zoveel beweegt. Je kunt in het nekje voelen of je kind te warm is. Onze dochter heeft het snel heet. 

Wij doen ons zoontje alleen een rompertje aan. Met deze warmte (27 graden) alleen een pamper. Niks er over heen verder. Maar dit komt meer doordat hij het snel warm heeft.
Je zou haar kunnen leggen in een rompertje en af en toe even voelen in haar nekje. Dan weetje of ze het koud heeft of niet ?

Ik heb onze kleine meid van 6 weken nu in de romper en T-shirt in de pucka baby liggen. Daar overheen nog wel een strak laken en deken. Dit zodat ze wat meer druk ervaart.
Na bijna drie weken modderen met slapen, wat uiteindelijk resulteerde in het feit dat ik of mijn vriend op de bank lag met ons meisje op de buik.
Wij kregen zo totaal geen (nacht)rust maar ook kreeg ons meisje te weinig rust. Sinds gisteren begonnen met de slaap routine van inbakeren.nl. Zolang het hier nog niet heel warm is (in huis en in t noorden vh land) laat ik haar zo in bed. Ik voel ook regelmatig in haar nek en kijk naar haar. 
Per voeding doe ik nu wel 10cc extra water erbij vanwege de hogere temperaturen.

Alleen een rompertje en met dit weer alleen een lakentje en die strak instoppen. Wordt het weer wat koeler dan pakken we ook weer het dekentje. Anders veel te warm!

Onze zoon is 10 dagen en slaapt erin met een romper lange mouw en broekje. Al is het natuurlijk weer afhankelijk. Het is een warm kind dus soms ook alleen een romper. Ik zou zeggen kijk naar je kind. Ieder kind is tenslotte anders en iedere temperatuur in huis is anders dus kijk wat je kind nodig heeft per dag 

Terug
Bovenaan