Wat doe je ook al weer met waterpokken ?

Hoi,

Er heerst al een hele tij overal waterpokken en nu heeft het dan ook dit huis bereikt.Hidde heeft het nog niet erg en niet veel last van, maar heeft ook nog volledige bv. Waarschijnlijk krijgt Jorden (nu 21 maanden) het dan ook nog en die krijgt zo nu en dan wat bv als ik teveel gekolfd heb. Dus die zal het wel erger krijgen.
Waar moet je ze dan mee in bad stoppen? Mentholpoeder kan niet bij die hele kleintjes.

Dankjulliewel alvast.

Marjanne

Hoi Marjanne,

Ik zit hier ook met 2 kindjes met de waterpokken. De oudste is er nu bijna vanaf (heeft wel heel veel lidtekentjes) maar de jongste heeft het nog behoorlijk. Ik stop hem iedere dag in een badje met havermout. Het helpt heel goed. De jeuk wordt ook een stuk minder. Gewoon havermout in een washandje doen en dat uitknijpen in het bad. Het is een vieze smurrie maar het helpt wel.

Sterkte ermee!
Groetjes, Nanda

BV voorkomt geen waterpokken hoor! Marieke heeft ze gehad toen ze 4 weken oud was! Haar broers zaten ook onder! Wij kregen bij de apotheek Cardiflor emulsie mee. Eigenlijk voor eczeem bedoeld, maar ook jeukverlichtend bij waterpokken. Helaas werkt het niet zo heel erg lang.... maar een keer of 3 per dag insmeren kan wel!

groetjes,
Sabine

Terug
Bovenaan