Wat doen als de kleine hoest,wel of geen drankje...

De titel zegt t al....
Het spookt in mn koppie.wat ga je doen...
Wel kijken voor een hoestendrankje of niet doen...
Op internet zelf lees je wel eens dat t beter is om t niet te doen,bij een andere site geven ze aan daro thijmsiroop...
Ja ik zal zeker dan wel naar de dokter gaan als t zo ver is maar ja als de kleine eens goed in t wkd bv aan t hoesten is wil je ja gauw t beste voor de kleine...
Neus druppeltjes en luuf hebben we al..
Dat gebruiken we al wel vaak...

Je hebt ook homeopatische druppels van VSM (Tussikind), dat is ook tegen hoesten en helpt goed. Ik heb het ook gebruikt, samen met luuf en neusspray.
Sterkte!

he Lief wondertje,

Ik zou wel even naar de dokter gaan met die kleine.
Even laten luisteren of de longetjes schoon zijn zeg maar. Dan ben je zelf ook weer gerustgesteld en je kan natuurlijk daar altijd vragen hoe of wat?
Ik vind het heel moeilijk om zelf ook die beslissing te nemen, gaan we wel wat gebruiken of niet? Doen we er wel goed aan? Is het echt nodig?

Volgens mij is het nooit goed om je kind vol te stoppen met van alles en nog wat. Dus dan maar een goede bekende bij de arts worden.

succes meid.

Tot nu toe alleen Luuf gesmeerd! En inderdaad langs de ha geweest toen ze benauwd leek te zijn. Daar heeft ze een puf gekregen voor als het nodig is tijdens haar verkoudheid. Maar ik gebruik hem zo weinig mogelijk!!

Liefs Marit

dat homeopatische spul rade ze mij juist erg af...?!
Als ze last heeft van het hoesten en verstopte neus heeft dan smeer ik elke keer als ze de nacht ingaat met LUUF en druppels voor het verzachten van de keel, speciaal voor baby`s en zout-neus spray en zo werkt het echt super.

Maar ik zou idd ff checken bij de huisarts.
Ff longetjes laten luisteren.

Succes, het blijft zielig zo voor die kleintjes he

Terug
Bovenaan