Hoi,
Omdat ik dit keer als 's morgens voor de inleiding naar het ziekenhuis moest en niet precies wist hoelang dat allemaal zou gaan duren, hadden wij alles van te voren geregeld met ouders en schoonouders. Bij elk zouden 2 kinderen logeren, en dat kon voor drie nachten. Uiteindelijk bleef het bij 1 nachtje.
Toen ik zwanger was van Boaz, en Joël en Hannah er al waren, hadden we met de buren iets afgesproken.
Ik zou gewoon thuis bevallen, maar moesten we onverwachts naar het ziekenhuis, dan konden we hen uit bed bellen, en kwamen zij bij ons, en 's morgens konden ze dan mijn vriendin bellen, die zou hen dan ophalen.
Toen 's nachts om 1 uur mijn vliezen braken en ander half uur later Boaz al werd geboren, hebben de kinderen dus gewoon liggen slapen, ze hebben niets gehoord en werden pas 's morgens wakker en vonden mij op bed, helaas zonder baby, want die lag al in het ziekenhuis en papa was er bij. Nu zegt Joël heel erg vaak, waarom hebben jullie mij niet wakker gemaakt, ik wou zoo graag de ambulance zien waar Boaz in lag.
Je ziet het, je kunt soms van alles regelen, maar het is zo moeilijk om iets te plannen over iets wat je niet weet hoe het gaat lopen.
Heel veel succes met plannen maken.......
Liefs Hilma.