wat doen die tarwekiemcapsules eigenlijk

A

Anoniem

Guest
Dag dames,I

k zat er over te denken om ze ook maar te gaan slikken, na al die goeie verhalen, maar wat doen ze eigenlijk, met voor je lichaam???

Groetjes sw33tness

Hai
Het is een vitaminepreparaat. Het zorgt voor een goede bloedsomloop en is cholesterolverlagend. Zoals de meiden hier schrijven lijkt het alsof ze willen zeggen dat het HET middel is om zwanger te worden maar je gezondheid baat erbij en een gezond lichaam wordt eerder zwanger. (al zal dit niet altijd zo zijn maar wetenschappelijk wel bewezen)

Succes

groetjes Costa

Hoi,

weet iemand waar je ze kan kopen? Ben net tevergeefs bij 3 verschillende drogisten geweest...

Groetjes riesje.

hoi riesje
je kan ze gewoon bij de apotheek bestellen, ik heb ze daar ook gehaald, maar ze zijn ook bij de tuinen te koop (alleen zijn ze daar wat groter de pillen), ik heb ze dus gewoon bij de apotheek gehaald.
succes groetjes sas

Hoi,
Je kunt ze ook bij Kruidvat kopen hoor ze zijn niet eens zo duur ik geloof dat ik er 2.50 voor heb betaald.
Groeten Barbara

Hoi,

Ik heb ze ook bij Kruidvat gehaald. Kosten 2,29.

Zitten in een bruin glazen potje met groene deksel van Kruidvat eigen merk. (ik heb een poosje moeten zoeken - dus vandaar deze info)

En, baat het niet, schaadt het niet!

Groetjes en succes,
Annemarie

Hoi,

Ik slik ze ook, in het kader van "baat het niet, dan schaadt het niet". Het kan toeval zijn, maar ik heb op dit forum intussen al van 4 meiden gelezen dat ze direct in de eerste maand daarna zwanger zijn geraakt! En aangezien het om een natuurlijk voedingsmiddel gaat dacht ik: Why not? Op het potje staat: 'voor extra weerstand'. Nou, dat is in deze tijd ook niet overbodig, want er wordt wat afgesnotterd om me heen. Ik heb gehoord (maar niet officieel bevestigd) dat het goed is voor de ontwikkeling van je eicel.

Over twee weken laat ik wel weten of het bij mij geholpen heeft en het vijfde bewijsexemplaar ben... ik hoop het!

Groetjes
Marceline

Terug
Bovenaan