<p>Hallo dames, </p><p>Inmiddels een paar keer een clearblue ovulatie test gedaan. Waarschijnlijk de fout gemaakt om te vroeg te beginnen mets sexen en te vroeg te stoppen. Maar ik denk dat ik niet de enige slimmerik ben die dat overkomen is aangezien ik niet zo van de bijsluiters ben. Inmiddels snap ik nu hoe het hele gebeuren in elkaar zit. Als ik het goed begrijp weet je dus nooit exact wanneer je ovuleert na een LH piek? Klopt dat? Wij zijn gestopt op de LH piek (niet omdat ik dat per se wilde ;-)) maar dan had het natuurlijk toch raak kunnen zijn...maar dat was helaas niet zo. Gisteren ongesteld geworden. </p><p>Ik zou graag van jullie willen weten op welke dagen jullie sexen, uitgaande van een cyclus van 28 dagen en LH piek op laten we zeggen dag 13..?</p><p>Afgelopen maand zag er bij mij zo uit:</p><p>1 dag van de cyclus dus dag 1 menstruatie: 13-04-2020</p><p>LH piek: 23 april (dag 11) </p><p>Nieuwe menstruatie dag 1: 11 mei</p><p>Wat doen jullie nog meer om jullie kans op zwangerschap te vergroten? </p><p>Succes allemaal en bedankt alvast voor het mee lezen en antwoorden </p>