wat doen in je verlof

hoi hoi

wat doen jullie zoal in je verlof?
ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen, (zit al tijdje tijd i.v.m klachten)
kan ook niet ver lopen dus winkelen zit er niet in. :(
ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen, erg he zit gewoon te wachten maar ja kan nog wel ff duren want ben nu 38 weken.
heb ook nergens meer zin in eigenlijk.
was benieuwd wat jullie doen, misschien dat ik dan nog iets kan bedenken wat ik zou willen doen.

Mijn bezigheden zijn vooral: dingen kijken die ik nog op de computer heb staan. Een beetje puzzelen, een beetje internet afsurfen (zo kom ik geregeld op deze site ;-)
Ik probeer ook mensen bij mij thuis uit te nodigen zodat ik een wc bij de hand heb en niet te ver moet lopen. Ook is dat handig omdat ik ze weg kan sturen als ik te moe ben.
Tot slot doe ik veel dutjes.
Verder is het wachten, wachten, wachten.

Ik heb ook nergens zin meer in, maar probeer elke dag een taakje voor mezelf te bedenken. Of dat nou een wasje is, of een hobby-dingetje. Zo heb ik het gevoel dat ik nog iets heb gedaan op een dag.

Succes met de laatste paar weekjes.

Met een peuter erbij ben ik blij als ik de was, vaatwas, bedden, boodschappen, etc. heb gedaan en dan ook nog gerust heb als hij slaapt.....

Geen tijd om mijn breiwerkje af te maken, hoop dat dit nog wel gaat lukken!

Succes allemaal!

hoi,
ik kom tijd te kort.ik zou nog bij paar mensen langs gaan.
me huishouden,boodschappen,kids naar school.heb nu net de geboortekaartjes afgehandeld.
me boodschappen gedaan en dacht zo nu in de tuin zitten,breek me tand af.hup kon ik weer naar de tandarts.
heb morgen een verjaardag hier thuis,maar me huis is een ontploft bende.nou vind het best.zondag weer een dag.
me nesteldrang is nog klaar.hahaha
gr marjan

Ik had zoveel plannen zoals knutselen, schilderen, bij mensen langs gaan etc etc
Maar ivm de grote vermoeidheid en slechte dagen doe ik niks.....
als ik de vaatwasser in en uitgepakt heb ben ik al heel blij, doe ik soms al 3 dagen over.

op slechte dagen komen de muren op mij af en op dagen zoals vandaag met mooi weer valt het mee.

Vandaag heeft Sophie gepoets dus die irritaties om de stofjes en pluisjes is nu weg en was gezellig, zwager is geweest om boodschapjes te doen dus ook even afleiding gehad, verder vogels spotten ( onze vogels hebben jongen die nu op punt staan om uit te vliegen) katjes knuffelen en tv kijken.

Vandaag groot feest in de stad, ik denk er maar niet over na, want er heen gaan is toch geen optie. komt straks wel weer, ons kleintje is belangrijker
gr sabine

ha meiden!

volgens mij tref ik het dan wel heel erg! ik doe nog vanalles.... ben nog aan t verven (op waterbasis hoor!) gister een dagje giethoorn gedaan met mn vriend! heerlijk in n bootje op t water genieten van de zon.
heb nog vele afspraken met vriendinnen staan.
af en toe ff huis poetsen... wel kamer voor kamer maar toch....
alles moet alleen wel in aangepast tempo... kan niet meer zo snel als n paar maanden geleden.
en ik waggel wat meer want heb nogal last van mn bekkenbodem maar dat houdt me niet tegen om dingen te doen.

.ik hoop dat jullie de tijd toch nog n beetje prettig uitzitten!!

liefs

Terug
Bovenaan