Wat doen julie kindjes allemaal

A

Anoniem

Guest

Hey hey

ik was benieuwd wat jullie kindjes allemaal al doen ik ben ook een april moeder mijn dochter is van 2 april
zei kan kruipen staan in de box zelf zitten lopen aan 2 handjes
zegt mama papa auw oooo af wat af betekend geen idee hahaha

haat eet schema is

08:30 fles ram vol pap
 fruit lust ze niet meer dus is lange vinger tussen door geworden.
13:30 brood /200 cc melk
17:30 potje groente
21:00 fles papa ram vol hahaha
en ze drinkt tussen door ook gewoon fles sap ook heeft ze bijna 8 tandjes
 verders gaat alles goed ben benieuwd hoe het met jullie kindjes gaat liefs carola

Hoi Carola,

Onze dochter is geboren op 1 april na een 40 urige bevalling.

Zij zegt nu : mama, aap, hap, poes,pama(papa).hahahaha

Kan zitten,staan heeft ze nog geen zin in, lopen al helemaal niet, wel rollen alle kanten op, naar voren tijgeren en in zijn achteruit, rondjes draaien op haar buik, de vrije val oefenen, wiebelen op muziek, beer knuffelen met AAAAAHHHHHH erbij, kusjes geven, zwaaien, katteeten uit het bakje halen, lade openen en dichtdoen (sinds gisteren) maar vergat haar vingertjes eruit te halen, klakken met de tong, keihard gillen dat je oren er zeer van doen (echte meid).hahahahahaha

Eet schema is:

Tussen 7.30 en 8.00 ( soms slaapt ze langer uit) papfles.
10.30 fruithap. Vers en soms een potje.
Dan slapen. Wel een heel half uurtje. Soms heb ik geluk en slaapt madam een uurtje.
12.00/12.30 een boterham met 200cc melk
Tussen 15.00 en 16.00 slapen. Ja weer een halfuurtje.
17.30/18.00 groentehap vers soms een potje.
19.30 nog een fles melk en dan slapen tot de volgende ochtend.

Slaapt jullie kindje door??
Wat geef je allemaal te drinken???

Oja, Er komt linksonder 1 tandje door. De eerste !

Groetjes Monique

Weer wat vergeten : tussendoor krijgt ze rijstewafel, liga of langevinger.

hoi ze krijgt appelsap met water verdunt   die sap voor babys gewoon wicky en zo   ranja
dus ligt er een beetje aan ijsthee vind ook super lekkerook danst ze ook muziek hihi  wat leuk jullie kind je van 1 april is   zou je het leuk vinden om op msn te kletsen haha mijn hotmail is little_tijger1986@hotmail.com
tussen little en tijger laag streepje voor de moeder die het nog meer leuk vinden op msn te kletsen voeg me maar toe liefs carola

Terug
Bovenaan