wat doen jullie aan de voetjes

Hallo,

Ons meisje is bijna 11 maanden maar kan nog niet staan, optrekken of lopen.
Maar nu het wat kouder word buiten merk ik dat ze erg kouden voeten heeft zowel in huis als buiten.

Nu mijn vraag wat doen jullie je kids in huis aan de voeten en buiten.

Ze heeft nu binnen sokken, een majo of een pyama met voeten aan.

Buiten het zelfde maar dan met een schoentje of slofje. Maar nog koud.

Ik hoor het graag.
groetjes joyce
 
Mijn zoontje van 10 maanden kan ook nog niet staan. Hij heeft buiten gewoon sokjes aan en schoentjes. Ik heb zelf de indruk dat dat wel scheelt in de kou. Maar als jouw dochter ook binnen koude voeten heeft is blijkbaar de doorbloeding van haar voeten niet zo goed. Er zijn ook veel volwassenen die snel koude voeten hebben of een koude neus. Ik zou me er dus maar niet al te veel zorgen over maken, blijkbaar voelen haar voetjes altijd zo aan. Je kunt natuurlijk ook een voetenzak proberen in de wandelwagen.
 
bedankt voor je antwoord.
Het ging er voornamelijk om dat we 3 dagen naar euro disney gaan en dan heb ik het idee dat ze de hele dag koude voeten heeft. Wat ze inderdaad van mij heeft heb ook altijd koude voeten.
Nu hebben we vanmorgen toch maar vast een voetenzak gekocht. Die hebben we straks toch nodig dus dan nu maar vast gehaald. Dan weet ik zeker dat ze het lekker warm heeft.

bedankt voor je antwoord.
 
Romi kan ook nog niet staan of optrekken maar ik heb voor haar toch op de markt van die antislip soksloffen gehaald! Het staat lekker stoer en ze heeft hele warme voeten! Voor buiten inderdaad gewoon sokjes en schoentjes, ik zou het niet al te dikdoen want als het straks echt koud word kan je haar daar niet meer op kleden! voor de strakjes hebben wij inderdaad ook een voetenzak!

groetjes
 
even een vraagje aan jullie. Ik doe mijn dochter van 10 maanden ook sokjes aan, maar ze trekt ze steeds uit. En ook slofjes of schoentjes houdt ze niet aan. Als er klittenband aan zit trekt ze dat los.
Weten jullie hier een oplossing voor??
groetjes
 
Hoi Joyce,
Ik kreeg op het cb de tip om zootjes of boumies (die leren slofjes) te kopen. Omdat het leer zich aanpast aan de voetjes, knelt het niet af en blijft de doorbloeding goed. Bovendien houdt het warmte vast zonder dat het broeit.
Heeft ons mannetje veel plezier van. Ook hebben de boumies een antislipzool dus handig op gladde vloeren. Niet dat hij al probeert te staan (is ook 11 mnd), maar toch alvast...
Succes en vooral warme voetjes toegewenst.
 
Zolang mijn mannetje nog niet kan staan beperk ik me tot de schoentjes van 5 euro bij de H&M. In huis heeft ie alleen sokken aan. Die zootjes of boumies vind ik nogal prijzig, dus die ga ik pas aanschaffen als hij gaat staan.
 
Terug
Bovenaan