Wat doen jullie aan met kerst?

A

Anoniem

Guest
Kleden jullie jezelf altijd netjes aan met kerst, of gewoon lekker makkelijk?

Eerste kerstdag trek ik aan:

Mijn nieuwe spijkerrokje
Glittertopje
Laarzen

Eline heeft voor haar geboorte een allerenigst jurkje van Barbara Farber gekregen, maat 80, die kan ze nu precies met de kerst aan. Die is zooooooooooooo leuk!!!

Youri krijgt een overhemd met spencer aan, en gewoon een spijkerbroek. Mijn man gaat in pak.

Tweede kerstdag doe ik een jurkje aan met een bolero erover. Mijn man nog steeds een pak en Eline hopelijk nog haar BF jurkje en anders een spijkerrokje... De oudste gaat dan naar zijn vader, dus geen idee wat hij aankrijgt!!

Ik heb geen idee. Ik heb ook niet zo heel veel keuze, want ik loop alweer in positiekleding. Vanmiddag hoop ik er wat nieuwe kleding bij te hebben, maar de keuze is momenteel beperkt.

We lopen in huis altijd zonder schoenen en aangezien we het hier vieren heb ik, wat ik ook aan heb, mijn pantoffels er onder aan. :D

Bovendien komt onze visite zeker niet voor 16.00 uur, dus ik ga me pas rond 15.00 uur omkleden. Voor die tijd is het dus lekker een spijkerbroek.

Misschien dat ik Lotte een jurkje aantrek rond die tijd en tot ze naar bed gaat. Ze speelt liever in een broek (echte klimgeit en doerak), dus ik doe haar er geen plezier mee om haar vanaf 's ochtends al in een mooie outfit te hijsen.

Groetjes, Marisa

1e kerstdag
ik in pantalon, pumps en een strak strepless topje met iets kantigs erover (klinkt nu hoerig, maar is echt keileuk).

Maik
bruine ribbroek, blouse een trui met Vhals.

Rik
Spijkerbroekje, wit shirt en een sportief colbertjasje erover!

2e kerstdag
ik
spijjkerbroek
witte blouse en gilletje
en de rest ook makkelijk, zijn dan gewoon thuis!

X

kerstavond: gewone kleding, want ik moet gewoon werken die dag.
1e kerstdag: spijkerbroek met leuk hempje met doorzichtig kanten dingetje erover (positiekleding van miss etam voor 14 euro!!) 2e kerstdag trek ik gewoon iets normaals aan
Feline: jurkje die mijn moeder heeft gemaakt met een maillotje en blauwe schoenen
en 2e kerstdag haar rokje met blousje
Dennis: nette lichte broek met een blouse en 2e kerstdag gewoon iets dat hij uit de kast trekt hahaha

groetjes Maris

Haai,

Ik ben met kerst 37 weken zwanger en knal nu al overal uit! Het kan zomaar zijn dat  ik met kerst lekker in een uberhippe joggingbroek rondloop....

gr.Ing

Mijn man en ik hebben niets bijzonders voor de kerst. Hij een spijkerbroek met zijn nieuwe trui en ik een spijkerbroek gewoon met een trui. Voor Marissa hebben we een hele mooie licht roze gebreide jurk van de Bijenkorf. Zij heeft dus wel iets speciaals aan.

Hoi Hoi

Kerstavond trek ik bij Felien haar zilveren kerstjurkje aan. Dan komen mijn schoonouders eten, en die hebben de jurk gekocht :)

Eerste kerstdag gaan wij naar dierenpark Amersfoort brunchen, dus doen we maar iets lekker zittends aan. Niet helemaal opgedirkt, maar wel leuk.

Tweede kerstdag lekker thuis....heerlijk...

Doeiii liefs Kirsten

Marissa zou haar roze gebreide jurk aan krijgen maar we hebben gisteren zo'n lieve nieuwe jurk gekocht. Nu krijgt ze die aan met kerst. Haar roze jurk krijgt ze nu morgen aan. Opa en Oma komen dan oppassen als wij naar PSV gaan. Daarna gaan we met zijn allen naar de stad voor de SBS6 kerstparade

Terug
Bovenaan