wat doen jullie als jullie gek worden van jezelf...

A

Anoniem

Guest
Hee meiden ,

Aankomende woensdag heb ik mijn nod en de dagen gaan zoooooo langzaam he ....

Ik word werkelijk niet goed van mezelf heb deze cyclus veel buikpijn en krampen ook menstruatie krampen en al bijna twee weken pijnlijke borsten ook al wil ik er niet aan denken ,maar mijn lichaam werkt niet mee mijn borsten voel ik constant en ook de buikpijn is met vlagen erg aanwezig.

Ik ben ook erg moe al heb ik het idee dat ik me dat mezelf wijs maak ook ben ik soms beetje misselijk maar ook dat haal ik in mijn hoofd !!!

Ik ben heel de dag in discussie met mijn lichaam gaat echt nergens over ik weet dat ik zoveel dingen nog helemaal niet kan voelen zo vroeg. Dat dat heel zeldzaam is maar je wil het zo graag voelen. Puur omdat je dan een soort van bevestiging hebt dat het weleens zo zou kunnen zijn .......

Het ene moment denk ik ja zou weleens zo kunnen zijn het andere moment nee je maakt je zelf helemaal gek .

Zijn nu 19 rondes verder ...... zijn er eigenlijk wel stellen die na zon lange tijd nog op de natuurlijke weg zwanger werden ???

Maar goed we wachten af ik blijf positief en trek het potje tranen woensdag wel open denk ik ......

Sorry moest even klagen lucht wel op !

Hai bloemmie,

Wat moeilijk he? Ik begrijp maar al te goed hoe je je voelt en da's niet fijn, verre van dat! Helaas zit er nu ook weer niets op dan wachten en nog eens wachten....Het is indd om helemaal geschift van te worden elke ronde weer maar wie weet zijn je symptomen wel een voorbode en ben je gewoon hartstikke zwanger, zou mooi zijn!

Ga lekker van het weekend samen met je man wat leuks doen en voor je het weet is het nod tijd en laat die vervloekte duivels maar weg blijven, vind je niet?
Hoe gaat het met jou en je man? Gaan jullie na 19 rondes niet naar de gyn? Je vertelde dat je een 'rust pauze' heb gehad vanwege je man maar op hoeveel rondes zit je dan zonder die pauze? En zeker wel dat er stellen zijn die na langere tijd nog op de natuurlijke manier zwanger werden, ik ken 2 van die stellen! Dus geef nog niet alle moed op hoor meid!

Fijne avond en geen traantjes hoor! Dikke knuffel Lynn.

Hey bloemmie!

Ik zorg in die dagen altijd dat ik het druk heb. Een keer extra sporten, extra aandacht aan mijn werk besteden, dagje weg met mijn vriend, enz. Alles om maar niet stil te zitten!
Als ik erg moe ben, net als jij schrijft, duik ik in een spannend boek of een goede film. Heerlijk die momenten!

Het komt er eigenlijk gewoon op neer dat ik mijn aandacht altijd ergens bij heb, behalve bij mezelf, haha!

Hier helaas geen succesverhaal van iemand die na lange tijd zonder hulp zwanger is geworden. Zelfs de hulp heeft hier nog niet veel uitgemaakt...

Succes met het doorkomen van de moeilijkste dagen van een cyclus!

Liefs Daisy

bij mijn eerste had ik ook al die klachten al, en echt heel snel na de samen smelting!
(omdat ik temp lijsten bij hield en 'n dagboek weet ik dat van de samensmelting)

ik duim dus flink voor je...

Hoi Bloemmie,

Een vrouwenlichaam is maar een vreemd iets daar ben ik echt achter gekomen.
Wij zijn nu inmiddels 10 jaar en 8 maanden bezig om zwanger te worden.
Alle iui's gehad, we willen aan de ene kant wel voor ivf gaan, maar al die intake gesprekken is voor mijn het probleem niet, maar voor mijn man is dat niets. We hebben de laatste 2 jaar heel wat voor ons kiezen gehad, onze relatie is heel erg sterk, maar het vertrouwen en alles in de mens is weg bij hem. Gesprekken met vreemde zit hij niet op te wachten. Hij heeft heel veel last van zijn schouder, maar naar een dokter gaan doet hij al niet dus laat stil staan dat hij naar een intake gesprek gaat. Dat is bij ons het grootste struikelblok. Maar we moeten maar moed houden, ook al is die bij mijn een heel eind te zoeken.
Heel veel succed meiden.

Dank je wel meiden voor jullie lieve reacties !!

Als ik deze week ongesteld word dan dan nog twee rondes ..... en dan gaan we naar het zhuis voor onderzoeken moet het even rustig aan doen wat betreft mijn vriend die moet langzaam aan het ideee wennen maar ik hoop dat het eerlijk gezegt niet nodig is....

@pxdt44 Wat vervelend dat je man ivf nog niets vind ...... misschien moet ook hij even wennen .
Het is ook niet niets om al die iui ed al gehad te hebben zonder resultaat ik zie er persoonlijk heel erg tegen op om naar het z huis te gaan maar ja we hebben niet heel veel keus denk ik zo .
We willen heel graag kinderen !!!!

Verder zitten in die 19 rondes de rust pauze in ben nooit met de pil begonnen we klusten gewoon wanneer het uit kwam. Ik ben ook gewoon door gegaan met folium zuur mijn vriend zat even een jaartje in de knoei maar ik wist zeker dat ik kindjes wilde en er samen met hem uit zou komen.
Natuurlijk hoopte ik dat ik niet ongesteld zou worden maar helaas elke ronde kwamen die duiveltjes toch weer !

Ik hou jullie op de hoogte dacht morgen een test te doen maar denk dat ik nog niet durf of wel ........ hmmmmm ik denk nog even haha ik laat het ieders geval weten .

Veel liefs en fijn weekend zoor iedereen !

Terug
Bovenaan