Wat doen jullie de laatste dagen?!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Ben zondag 2 september uitgerekend en het spuugiezat!

Van mij mag ie wel komen. Stil zitten is niks voor mij.

Slaap wel redelijk daar hoor je mij niet over klagen. SOms op mijn zij maar uiteindelijk altijd op mijn rug of ietwat rechtop.

De   laatste twee dagen wat misselijk. Hoop dat het gauw komt.
Wat doen jullie? Bij mij is het dus veel rusten en depri zijn eigenlijk en voor manlief koken.

Jacomien
39 weken en 2 dagen

het huis klaarstomen :p alles nog even regelen, opeens had ik vrijdag een definitieve datum en toen moest er nog best wel veel gebeuren ondanks dat ik dacht dat ik redelijk klaar was :p

Spelletjes op Zylom.nl elke dag een middagdutje en koken. Af en toe nog een was of vaatwasser en dat was het wel zo'n beetje.

Stil zitten is ook niets voor mij, dus ik ben mijn lijst met punten aan het afwerken wat ik allemaal nog gedaan wil hebben voor de kleine wordt geboren.
Dat houdt dan ook in dat ik de gordijnen van de studeerkamer nog op maat wil maken enzo. Alle dingetjes die ik in huis tegenkom die nog niet volledig af zijn neem ik onder handen.

Zoals jullie ook weten is het niet mogelijk om alles zelf te doen omdat het niet mag  of zijn gewoonweg ongemakkelijk om te doen met zo'n grote buik, dus dan vraag ik bijvoorbeeld mijn moeder om eens langs te komen en wat te helpen. Lunchen we ook gelijk even samen (gewoon thuis) en dan is de dag zo voorbij.

Ik heb gisteren nogmaals de babykamer helemaal schoongemaakt en het bedje opgemaakt (dat had ik nog niet gedaan).
Ik begin wel te merken dat ik bijna helemaal door mijn lijstje heen ben (eerst dacht ik dat er nooit een einde aan zou komen, want telkens als ik iets weg kon strepen kwamen er weer 2 nieuwe dingen bij ), maar nu raak ik er echt door heen.

Wel haal ik  nu nog even dingen in huis, waarvan ik anders bang ben dat als ik net ben bevallen het er bij in schiet. Dus ik zorg dat er voldoende voer in huis is voor onze huisdieren en ben nog even bij de dierenwinkel langsgegaan voor anti-vlo druppels. Want die moeten ze weer ergens half september krijgen.
Of knip in de tuin bijvoorbeeld even de dode bloemen uit de planten.

Als ik een paar dingen heb die ik nog moet halen, dan haal ik niet alles tegelijk. Wij hebben hier vlakbij een klein winkelcentrum, dus ik ga er of twee keer op een dag heen, of haal de ene dag het een en de volgende dag het andere. Zo ben je er in ieder geval elke dag even echt uit. Soms ga ik er alleen maar naar toe om even een broodje te halen voor de lunch (niet hele luxe broodjes ofzo, maar gewoon even een vers kaiserbroodje)
Dan loop ik nog even langs de boekhandel en zie ik vandaag weer een paar nieuwe tijdschriften, dus die koop ik dan en als de zon een beetje schijnt ga ik lekker met mijn boekje in de tuin zitten.

En als ik straks echt overal door heen ben, dan kan ik altijd nog foto's gaan inplakken. Maar dan heb ik wel graag dat het zonnetje nog een beetje gaat schijnen, dan is alles leuker om te doen.
Tot die tijd hoop ik dat ik niet te snel door mijn lijstje heen ga en aan de andere kant wel, want het moet natuurlijk wel op  tijd af zijn.

Kan me voorstellen dat je nu je richting je uitgerekende datum gaat wel een beetje door alles heen bent, maar misschien kun je met deze bezigheidstips nog iets.

Groetjes Elise
37wkn + 3dgn

of gewoon een uitentreuren lang verhaal plaatsen op het forum, ben je ook weer even mee bezig voor je alles hebt opgeschreven.

tsja en wij wonen in een flat dus alles is op een verdieping 70m2.
Dus die tuin zal ik bij iemand anders moeten doen en beneden zijn ze met de weg bezig dus buiten op het balkon heeft ookgeen zin hahaha

Jacomien
39 weken en 3 dagen

Hahahaha, Elise. Ik moest wel lachen om je eigen reactie op je verhaaltje
Vervelen als je zwanger bent van de tweede doe je dus absoluut niet. Aylin (die nu 26 maanden is) houdt me wel bezig, like it or not. Ik houd wel haar middagslaapje erin, kan ik zelf ook nog effe tukken. Ze wil het niet, maar valt meestal na 10 minuten toch in slaap.
Vandaag was het hier mooi weer en heb de ramen gezeemd, heb het wiegje opgemaakt.
Heb m'n ziekenhuistas nog eens nagekeken en kwam er achter dat ik dus nog wat dingetjes miste. Dus die ook maar gehaald.
Dochterlief ligt nu net op bed, dus ik ga zo lekker effe op de bank hangen en waarschijnlijk nog een dutje doen.
Ook kook ik nu vrij uitgebreid, heb ik nu tijd voor en manlief kan dit wel waarderen.
Ik expirimenteer nu meer in de keuken, misschien ook een ideetje om nu eindelijk dat recept eens uit te proberen wat je al langer van plan was, maar nooit tijd (of zin) voor had.
Wandelen doe ik bijna niet meer, krijg dan teveel last van harde buiken en dat soort grappen. Tis hier helaas nog te koud om buiten in de tuin te zitten, maar de lente zit er hier aan te komen.
Toen ik zwanger was van onze dochter heb ik veel internetspelletjes gedaan, dat vond ik toen wel leuk www.zylom.com ook erg verslavend haha, maar heb er nu geen tijd meer voor.
Tja, dat was het wel zo'n beetje. Maar probeer echt om niet te gaan zitten "wachten" want dan duurt het zooooo lang. Ik  deed dat bij onze dochter ook en die kwam 11 dagen te laat en ik kan je vertellen dat dit de langste 11 dagen van m'n leven waren pffffffffffffff. Nu ben ik er veel relaxter in. Ik reken er gewoon niet op dat deze zich op tijd aandiend (zou leuk zijn) dan valt het alleen maar mee.

Succes met je laatste loodjes.

Groetjes Miriam (38+3)

Terug
Bovenaan