Wat doen jullie in de eerste weken van je verlof

Lieve mama's in spe!
Ik heb een vraagje, ik heb vanaf deze week verlof. Ben 36 weken zwanger maar alles al (volgens mij tenminste) zover geregeld!
Ben pas verhuisd van Den Bosch naar Deurne en ken er nog niet heel veel mensen. Zou er wat voor over hebben om te mogen werken want verveel me eigenlijk best wel...
Wat doen jullie tijdens de eerste weken voordat de kleine er is??

Veel liefs Monica

Eerst lekker jezelf verwennen; kapper (model laten knippen dat makkelijk is voor in kraambed en daarna met je baby, evt. kleurtje erin), pedicure (kan vaak ook aan huis)... nagels lakken ;)

Na jezelf is je huis aan de beurt, daar ben je voorlopig. Iets nieuws kopen, bloemen neerzetten, misschien is opruimen al voldoende voor verandering ;)

En dan het verdere tijdverdrijf; tijdschriften wegwerken, een boek lezen, die ene film kijken, uitzending gemist op internet, ineternet afstruinen voor leuke cadeauideetjes, legpuzzels maken,...

Mijn ideeen zijn beperkt tot activiteiten binnenshuis, omdat ik daartoe beperkt ben.

Groetjes

De laatste kleertjes nog ff wassen en de laatste dingen in huis halen zoals beschuit en eventueel muisjes als je weet wat het wordt !!!

Verder kun je mischien de slingers al gaan halen en een ooievaar gan regelen......

Als je borstvoeding wilt gaan geven vergeet dan niet zoogcompressen in huis te halen deze zitten namelijk niet in je kraampakket !! Ik heb hier de zorgverzekeraar al een keer over gebelt en zij vonden het een goed idee want deze zitten er neit in en die heb je toch zeker nodig als je net bent bevallen !!!

Verder wens ik je de komende tijd veel genieten van je zwangere buik en verder rustig aan den je moet strx hard aan de bak met je bevalling !!!

Groetnis Annie

alles in huis halen waar je straks niet aan toe komt.
koffie/thee/suiker/melk/beschuit/muisjes/wc-papier. enz. enz.
alles in huisvoor als er straks bezoek komt.
de slaapkamer gezellig maken.
Daar zal je straks veel uurtjes doorbrengen.

En lekker ontspannen, straks heb je het druk genoeg.

groetjes m

Terug
Bovenaan