wat doen jullie in de "vrije" weekenden??

Vraag wat doen jullie in de vrije weekenden nu zoal?

Eerder toen de kleine er nog niet was lagen we vaak tot een uur of 12 op bed en dan langzaam aan opstaan douchen eten etc Dan de stad in broodje eten. In de avonden deden we wel eens uit eten of poolen of stappen. Of mijn man had handbal wedstrijd op zaterdagavond (om de week) en dan waren we de hele avond in de sporthal. Nu heeft hij vaak op zondagmiddag wedstrijd en ga dan ook kijken.

Vind het lastig om nu iets te bedenken wat we als gezin kunnen doen.
Misschien hebben jullie tips ideeën???

Wij gaan er vaak op uit. Op visite bij familie of vrienden, naar de stad of naar de tennisbaan. Nu ik weer werk vind ik het ook heerlijk om gewoon thuis te blijven.... De komende weken hebben we veel verjaardagen op de avonden. We proberen dan na de voeding van 19.00uur daar heen te gaan en voor de voeding van 23.00uur weer thuis te zijn. Dan kan ze na de laatste voeding gewoon in haar eigen bedje!!!
Echt uit eten met de kleine hebben we nog niet gedaan. Alleen MacDonalds en snackbar. Hahahah!

Nou.. Wij staan lekker rustig op..geven een fles en lekker met zijn drieen wakker worden in het grote bed.
Daarna gaan we allemaal rustig douchen en ontbijten (en s.teijn slapen) daarna naar de stad en daar later ook een broodje eten..

Ik zie nog maar weinig verschil met jouw verhaal ;-)

Wat ik vooral doe is mijn man de ruimte geven in het weekend zodat hij kan aangeven welke tijd en wat hij met zijn zoon wil doen omdat hij de hele week werkt en zelf genieten van dat ik niet de hele dag de hele zorg moet doen.
We gaan geregeld een spelletje doen bij mijn ouders en bij zijn ouders op de koffie. We zijn een keer naar de IKEA geweest.

Wij zijn al heel vaak wezen lunchen.. In de avond uit eten met een baby vind ik persoonlijk niet geschikt, maar lunchen gaat echt heel goed.

Allemaal heel herkenbaar...
Wij doen gewoon wat we vroeger deden, althans, dat proberen we.. tussen meneertjes schema door...
Winkelen, broodje eten, ikea, op zondagmiddag wat drinken met vrienden (ook met kinderen) in een rookvrij, net cafe van een uurtje of 3 tot 20u, voeding en pamper doe ik gewoon daar, de anderen hebben al iets grotere kinderen, dus die snappen het wel. Op zondagmiddag is het publiek fatsoenlijk, het cafe schoon en rustig!
Uit eten hebben we nog niet gedaan s'avonds, dat wil ik bewaren voor een avondje gezellig met zn tweetjes, als liam voor het eerst gaat logeren!
Vaak kook ik uitgebreid in het weekend, lekker recepten uitzoeken en boodschappen doen, terwijl papa met de kleine bezig is... heerlijk!
Voor echte kinder/gezin dingen is hij toch nog te klein, die komen over een aartje wel...

wij gaan om het weekend naar m,n moeder die woont in een verpleeghuis dat is enkel al ongeveer 95 kl ryden dus we zyn er een kleine dag mee bezig we doen dat danop zaterdagmorgen zyn dan meestal begin van de middag thuis omdat m,n ma daar gaat eten en na die tyd slapen soms combineren we het ook met familiebezoek de andere zaterdagen zyn we gewoon lekker thuis aanhet rommelen zoals vandaag is ook erg lekker m,n man is nu met ons zoontje van 3 by m,n schoonouders aan het klussen en ik ben met m,n dochtertje thuis op zondag zyn we sowieso altyd thuis we gaan dan om de beurt naar de kerk toe en eten thuis lekker uitgebreid we zyn sinds m,n dochter geboren is nog niet uit wezen eten vorige week wel een uirgebreide verjaardag gehad m,n ma werd 75 dat werd met famen vrienden gevierd was gezellig en ging goed

Terug
Bovenaan