Wat doen jullie jullie kleintjes aan??

A

Anoniem

Guest
Ik vind dat echt lastig met dit weer!! Elke dag sta ik weer voor de kast: lange mouwen of toch korte mouwen???
Pfff, zelf doe ik bijvoorbeeld iets met lange mouwen aan, maar een uur later krijg ik het weer warm en doe ik weer iets anders aan, en dan krijg ik het weer koud...  Kl*te weer ook hier!!
Vanavond hebben we een verjaardag, daar binnen zal het best warm zijn dus dan worden het denk ik korte mouwen... och ik neem wel een vestje mee ofzo.

idd raar weer de laatste paar dagen!

Vooral in de ochtend vind ik het héééérlijk weer, lekker warm... maar hoe langer de dag duurt hoe frisser het wordt!!!!  en kan ik mezelf en B'Elanna wééér omkleden!!

Groetjes Debby

Ik doe haar standaard nog korte mouwen aan. Als ik het echt fris vind, gaat er een vestje overheen. En buiten een jasje.
Sil

Ik vind het ook moeilijk, ik ga liever voor een t-shirt met lange mouwen, en buiten krijgt hij ook een vestje aan, binnen niet, wel een lange broek en sokken trouwens. Ik kleed hem nu liever iets te warm dan te koud, hij is al zo verkouden.

Ja het is raar weer. Ik doe haar vaak een romper met lange mouwen aan en buiten een vestje erover. Of, als het te warm is, een romper met korte mouwen

Wij korte mouw, hij korte mouw. Buiten een vestje of bodywarmer.

Ja hier ook nog korte mouwtjes hoor!
Buiten wordt het al wel wat kouder, maar binnen blijft het nog best warm vind ik.

Groetjes Bloem

Ik vind dit ook erg lastig. En dan hoor ik wel het advies: wat je zelf aan hebt, doe dit ook je kindje aan. Maar mijn man loopt tot in de winter aan toe in een t-shirt, terwijl ik dan allang in mijn hemd + t-shirt + trui loop...
Tara heeft met dit weer in iedergeval een romper met korte mouwen aan met trui (ze heeft ook grote snottebellen en is hoesterig), ik zit in mijn shirt met fleece trui en manlief..zit dus in zijn t-shirt, ha ha!

ps: als haar nekje maar warm voelt toch?

Terug
Bovenaan