Wat doen jullie met ballonnen na een verjaardag?

Ik laat mijn zoontje vaak met 1 spelen. Dan gooien we naar elkaar over of hij trapt het weg etc. De rest prik ik met de schaar door en gaat het in de kliko. Wij hebben die service hier niet. Wist ook niet dat het bestond overigens.

Lek houden om mee te spelen. Verder Lek prikken en weggooien? Zou niet weten wat anders. En zou ook echt niet snappen wat er commercieel interessant is voor een bedrijf om elders ballonnen op te halen. Waarvoor?

Lek houden om mee te spelen. Verder Lek prikken en weggooien? Zou niet weten wat anders. En zou ook echt niet snappen wat er commercieel interessant is voor een bedrijf om elders ballonnen op te halen. Waarvoor?
Niet alles hoeft een commercieel doel te hebben hè ? Wat is er commercieel interessant om jezelf op te geven om een avond (in de kou) huis aan huis te collecteren bijvoorbeeld. Volgens hun website worden ze hergebruikt voor bijvoorbeeld peuterspeelzalen.

Milieu technisch gezien dus best goed dat ze langer worden (her) gebruikt in plaats van na een paar dagen weggegooid lijkt mij.

Terug
Bovenaan