wat doen jullie met de andere zoon/dochter

he hoi
vroeg me zo af of jullie geplant hebben als je al een kind of meer kindjes hebt waar je die laat tijdens de bevalling?

ik heb wel paar mensen die eventueel kunnen. en heb hier in de straat wel iemand dat als het niet anders is die wel wil. moet ze natuurlijk wel net nog vrij zijn.
vorige keer was me dochter net op tijd gehaald.
een klein half uurtje van te voren.
nu ging mijn bevalling ook snel.
maar hoop toch echt dat de kids deze keer ook gewoon op tijd gehaald kunnen zijn.
groetjes van mij

Senne gata naar zijn oma, die woont op geen 3 minuten fietsen dus dat is wel makkelijk!! Ja het kan snel gaan en je wil toch dat je kindjes eventueel op tijd weg zijn! Ben ook wel heel benieuwd hoe het gaat!

Liefs

Ik heb eigenlijk nog geen idee....maak me daar wel een beetje zorgen om. Hoop dat ik gewoon in de avonduren kan bevallen, dat Jesse dan gewoon doorslaapt.
Overdag zou hij naar mijn schoonzus, schoonmoeder of buren kunnen. De vorige keer ben ik heel snel bevallen en hadden we nog niet eens tijd meer om naar het ziekenhuis te gaan, de kraamzorg kwam te laat etc. Dus hoop wel dat jesse dan op tijd is gehaald. Maar goed, dat zien we dan wel weer. Tis jammer dat je het niet kan plannen hè.

Hoi, ja je weet niet in wat voor situatie we komen!
Bij de 1e lag ik al 2wk in het ziekenhuis en werd ik ingeleid.
Hoe het nu zal gaan...???
Mijn schoonzus heeft ook een peuter en is momenteel werkloos.
Heb gezegd dat ik bij hun een sleutel wil achter laten en dat mijn zoontje bij hun kan slapen...
En mijn vader woont dichtbij en die heeft standaard een sleutel voor eventueel ook de kleine en de hond!
Maar ja mocht ik gewoon thuis zijn en het gebeurt s' nachts dan moet hij wel wakker gemaakt worden en hals over kop weg gebracht worden omdat we dan naar het ziekenhuis moeten...

Hopelijk komt het tegen die tijd allemaal goed!
Zal in ieder geval 2 koffers klaar zetten..!!!!
Of 3 als mijn vriend ook blijft overnachten in het ziekenhuis wat tegenwoordig kan, ha ha...
Vind het zo sneu voor mijn zoontje als hij van een ander te horen krijgt dat mama een kleintje heeft.
Lijkt me voor ons allemaal raar.

Groetjes Natasja

Onze boy gaat een aantal dagen logeren bij opa en oma, die wonen praktisch om de hoek... en dan gaat ie een heeeeeeeeeeleboel leuke dingen doen zoals veel "dootjes koopuh voor hemzelf..." prachtig zoals hij dat nu beredeneert..."want dan gaat mama naar de dokker in de ziekenhuis, die doe mama's buik openbreken (Please God, help me) dan doettie de baby eruit floepuh en dan maak de dokker mama's buik dicht met pleisters.. en dan krijg ik een zusje...." schattig meiden, zo schattig... op dat openbreken na natuurlijk...

Dus hier weinig zorgen.... behalve dat ie aan het einde van de logeerpartij niet gaat vragen offie bij opa en oma mag wonen.... zie'k ook nog gebeuren.... want het is daar ALTIJD leuk... haha

bij mijn 2e kindje begonnen de weeen 's morgensvroeg. Rond 7 uur zijn opa en oma gekomen om mijn zoontje op te halen. Bij mijn 3e sliepen mijn beide zoontjes en op het moment hebben we totaal niet gedacht om iets te regelen. Bevalling is voorspoedig verlopen en binnen 6 uur is ze geboren. we hebben de kids zelfs wakker moeten maken om te vertellen, dat hun zusje geboren was. ik weet niet hoe het nu gaat open, we zien wel....

mijn moeder past op onze zoon, zij woont 5 min fietsen bij mij vandaan.
Zelfs als het in de avonduren begint laten wij hem ophalen. Je zal maar hals over kop toch naar het ziekenhuis moeten. waar laat je je kind dan zo snel nog.
Nee hoor ik vind het en fijn idee dat hij bij Beppe (fries) is, kan ik rustig bevallen.

als het savonds of snachts gebeurd laten wij bob ook thuis. als hij er wakker van wordt kunnen we altijd opa en oma bellen wonen hier ook om de hoek. en mochten we naar het zh moeten tja dan zien we dan wel weer maak ik me niet druk om.

groetejs inge

Terug
Bovenaan