Wat doen jullie met de kleertjes??

Ik begin nu in een periode te komen waarin Stef uit zijn kleertjes groeit.
Zo langzaamaan gaat hij een maatje groter dragen... Maar nu vraag ik me af...
Wat doen jullie met de kleertjes die niet meer passen?
Wij weten nog niet zeker of er een tweede baby komt, dus bewaren vind ik
nog een beetje gek....en bovendien wil ik dan (eventueel dus) toch weer alles
nieuw hebben..... Dus, wat doen jullie??

Liefs Annet

Hoi hoi,

Ik heb tot nu toe alles van Kirsten en Jarkko bewaard, ik kan het gewoonweg niet wegdoen....Bovendien weet ik niet of er nog een derde komt dus dan kan ik evt sommige dingen nogmaals gebruiken. Ik heb alles in van die curver bakken gedaan en het staat op zolder. Jarkko heeft trouwens toch best veel nog van zijn grote zus aangehad , we hadden namelijk veel neutrale pakjes voor in het begin en veel neutrale rompertjes dus dat scheelt nu weer!
Van vriendinnen hoor ik wel dat ze veel verkopen via Marktplaats en van de opbrengst kunnen ze dan weer nieuwe kleertjes kopen. Mischien dat ik dat nog wel ga doen maar daar heb ik nu nog ff niet de tijd en puf voor moet ik eerlijk zeggen!

Groetjes Sandra, mama van Kirsten en Jarkko

Ik had alles bewaard van de oudste, maar de tweede heeft er niets van aan, alleen de rompertjes. Het zijn 2 jongetjes, maar toch doe ik het niet. De mode is in ruim 2jaar tijd toch weer anders en ik vind het ook niet leuk meer. Ik koop dus alles nieuw. Al het oude en wat Borus niet meer past verkoop ik via marktplaats en dat gaat best aardig. Doe ik ook met speelgoed wat niet (meer) leuk is.
Groetjes,

josie

Hey hey,

Onze kleine Stephan begint ook uit zijn eerste kleertjes te groeien, nu heb ik besloten het aller eerste pakje wat hij aan had te bewaren.
En de rest zal ik eerst op zolder zetten misschien dat ik er ooit iemand anders blij mee kan maken, en anders breng ik het naar het leger des heils.

Om het marktplaats te zetten lijkt me ook wel een goed idee maar zou het nou echt verkopen vraag ik me dan af??
Ach ja ik kijk wel.
Maar zijn erste pakje mag i.i.g. nooit weg.

Veel liefs Pam....

ik had eerst ook alles op zolder bewaard van kevan.
Dus toen delano geboren werd ben ik aan het uitzoeken gweest van wat echt niet meer kon en wat wel.
Ik heb alleen zoveel kleertjes weer gekregen dat ik zeg maar het minder mooie spul aan me moeder heb meegeven dat ze het daar kan bewaren voorals delano spuugt ofzo.
(of straks m'n neefje of nichtje in spe)
Daarna doe ik het weg of als ik er een ander er een plezier mee doe geef ik het weg.
Maar de merkkleertjes die bewaar ik wel.
you never know.......

Ik had de kleertjes die nog goed waren van Alissa bewaard, maar omdat we nu een jongetje hebben heb ik maar een paar dingen kunnen gebruiken vooral de sokjes en rompers en een aantal neutrale pakjes.  Maar  je wilt toch je 2e kleintje ook wat leuke dingen kopen. De kleertjes van Alissa en nu ook van Jari die te klein zijn heb ik wel nog steeds....ben aan het denken om ze op marktplaats te zetten of t e bewaren want in mijn omgeving (vriendinnen, zus) komen er nog genoeg baby's aan en misschien  hebben zij er wat aan.    
Maar laatst heb ik wel goed opgeruimd en alles met ook maar een vlekje van melk ed. heb ik weggegooid.
Gr. Nessie

hallo
ik bewaar het je weet nooit wie je er mee kan helpen ik weet dat mijn vriendin zwanger is van een jongen ik heb een jongen dus zij kan het wel lenen!!
mijn zus heeft ook een zoon van 17maanden oud is nu nog te groot voor die van ons maar ik kan het wel lenen scheelt weer kopen en zij is blij want ze is er van af ik ben blij want ik hoef niet te kopen en het is wel leuk hoor
kan je fotos maken van je kindje met de kleertjes aan van zijn neef!!
groetjes

Ik bewaar een aantal kleertjes, waaronder zijn eerste setje!
Verder zet ik het op marktplaats, werkt goed, heb al het een en ander verkocht!
Je krijgt er niet veel voor maar wel wat! Ik koop zelf ook nog wel eens van marktplaats.
Ik zoek dan in de buurt zodat ik het zelf kan gaan halen, je kan dan even kijken hoe zo'n huishouden eruit ziet. Ik weet dan direct altijd of ik daar nog meer kleertjes wil kopen.

Hij had gister een stoere mexx blouse  en broek aan, had ik voor 4 euro op marktplaats gekocht. Ziet er echt keurig uit, en dat voor zo'n prijsje!

Groetjes Fenneke en Jente

Terug
Bovenaan