wat doen jullie met de zon?

Hallo allemaal!

Ik vroeg   me af hoe jullie omgaan met de zon. Volgende week gaan we op vakantie en dan wil ik voor Sarah (20-04-07) de buikdrager mee nemen, maar je kunt niet alle zon vermijden! Nu doe ik haar vaak een lang broekje aan met een shirtje met lange mouwtjes en zet ik haar een petje op als ze in de buikdrager zit.Daarnaast smeer ik haar in met Switsal Zonnebrand Zeer Hoog. Hoe doen jullie dit?

Liefs van Liset

Ja ik denk ook dat je al het mogelijke al hebt beschreven. Je zou misschien nog een soort van parasolletje op kunnen steken. maar ja dat staat misschien zo vreemd haha...mooi weer en dan denken mensen dat je een paraplu op hebt hahaha. Verder mutsje of petje natuurlijk. Flink blijven smeren en op de heetste uren uit de zon blijven.

groetjes Diana

toen het hier in april mei zo warm was
lag ik jayla in haar romertje met een hyrofile luier omhaar een een zomer hoedje en de kp van de kinderwagen omhoog
en als de zo dan naar haar toe scheen dan met hing ik de luier over de kap heen
 ik kan me nog wel herinderen dat toen mijn broertje baby was ( nu negen) en ze deedt hem op vakantien in de draagzak dan deet ze een linnen broekje aan met een rompertje
en op zijn hoofje had hij een bandana of een zakdoek met 4 knoper erin en die maakte ze volgeens mij nat als het echt te warm werd

en veel blijven smeren
en net wat icoon zegt extra   water geven

groetjes mariella

hai,

hetzelfde als wat jij al doet, maar toch niet te veel in de zon. Zeker niet tussen 12 en 3, maar goed dat is algemeen bekend. Idd wat extra water kan nooit kwaad!

Succes ermee,
groetjes Veronique

eiegnlijk niets, mijn kereltje is zo wit, dat hij af en toe zon van mij moet pakken, om wat pigment op te bouwen, (hij hoeft niet bruin te worden hoor,zo'n moeder ben ik niet) maar ik wil dat hij wat pigment opbouwd omdat we later veel naar het strand gaan en veel in de zon zijn.   in de buikdrager heb ik voor hem ook een petje, bij de prenatal heb je petjes voor 4 euro met een nekgedeelte eraan, erg handig.

Terug
Bovenaan