wat doen jullie met dit mooie weer?

Wat zou je kunnen doen is mijn et de kleine is t nog niet verstandig om in de zon te zpitte, met deze temperaturen is zelf de schaduw al dddgevaarlijk. De auto is te warm fietsen kan nog niet, lopen kan ik nog niet...ja 1km ongeveer

Ik vind het ook lastig, met mijn winterbaby's ben ik zulke temperaturen niet gewend. Hoe kleed je zo'n kleintje met dit weer. Wanne zweet behoorlijk dus die ligt met alleen een romper onder een lakentje. Als ik hem mee naar buiten neem zet ik hem een beetje in de wind, dat is minder warm.
Vanmiddag misschien nog even naar het meer, want de kids moeten even afkoelen.

Wandelen is erg lekker, vanmorgen de oudste naar de creche, madame in de wagen en lekker naar de stad gewandeld.
Verder gaat ze meemet de dingen die we met de oudste ondernemen. Dus boodschapjes doen, naar sportles, of lekker in de tuin (ik zet nu vaak de wagen buiten in de schaduw, kan zedaar lekker liggen, als ze niet in haar bedje ligt)
En ze begint in de ochtend nog met een romper, jurkje en legging, maar in de loop van de dag gaat er steeds meer uit.

toen ik je titel las schoot het eerst in me op: genieten! hahahaha

tja ik heb er al 2 boven c-jay. 1 daarvan moet naar school dus ben veel heen en weer aan het lopen. afgelopen weekend zijn de meiden veel in de tuin geweest, in het badje. c-jay lag of in bed, of in zijn schommelstoeltje buiten in de schaduw.
c-jay slaapt altijd al veel maar met dit weer slaapt hij nog meer. lekker laten slapen dus :)
maar ook c-jay is al eventjes in het badje geweest met zn grote zussen. ( water was heerlijk warm)
10 minutjes ongeveer. hij vond het schitterend! en dat terwijl hij het normale badje verschrikkelijk vind.

liefs do

Terug
Bovenaan