Wat doen jullie met kraambezoek?

<p>Hoi dames,</p><p>Wat een situatie is het toch allemaal, denk je te kunnen genieten van zwangerschap en dan gebeurd er dit.. </p><p>Maar goed ik zit echt in een dubio wat te dien met kraambezoek, ik ben 23 juni uitgerekend. Wij zullen allemaal nog wel eventjes zoet zijn met heel het crisis gedoe dus in juni zal het niet echt anders zijn denk ik. </p><p>Hoe hebben jullie besloten om met kraambezoek om te gaan? Ik ga zeker niet iedereen ontvangen, ben zo bang dat er iets zal gebeuren. Nu willen wij als alles toch achter de rug is een kraamfeest geven maar er zijn een aantal dierbare waar wij wel mee zitten wat we ermee aan moeten.. zowiezo dat niemand hem vast zal mogen houden daar ben ik wel al uit. </p>
 
Hay! 


mijn beste vriendin is een maand geleden bevallen. En tot nu toe nog niemand binnen geweest. Zij houden eind juni een kraamfeest(ligt natuurlijk aan de situatie tegen die tijd). Wel zijn beide gezinnen langs geweest maar alleen via het raam gekeken en gepraat. 

Zij vind het ook erg angstig allemaal. Wat ik zou doen is eerste weken geen binnen bezoek. Maar na een maandje sws beide gezinnen. Maar ik ben ook echt een familie mens. Maar denk alleen m’n ouders laten vasthouden. Dénk ik. Makkelijk praten voor mij want ik zit nog niet in die situatie 
 
Hoi. Ik vind t ook erg lastig.. ik ben ook in juni uitgerekend.  En ik vermoed dat de maatregelen rondom ontvangen van bezoek nog wel even blijven.. en ze verwachten dat t virus sowieso de rest van t jaar nog wel aanwezig blijft (als t niet langer is) ik denk dat wij uiteindelijk wel bezoek gaan laten komen, maar dan misschien zonder vasthouden van de kleine. En dit keer strenger zijn m.b.t. 'ziek' zijn. En omdat de zomer eraan komt meer bezoek buiten ontvangen i.p.v. binnen. 
 
Ik ben as. woensdag 36 weekjes in verwachting. Mijn man en ik hebben het erover gehad en hebben gezegd alleen onze ouders. Maar ook alleen kijken op veilige afstand en vasthouden en knuffelen zit er hoe spijtig ook voor hun voorlopig niet in. En de rest die de kleine wilt zien kan op raamvisite komen. Maar blijven dus wel buiten. 
 
@ Gebruiker10180099 
Ze zat er echt helemaal midden in dan ja. Is een lastige situatie, hopelijk over een paar weekjes wat rustiger. Heb je lekker geface timed met haar? Dat hebben mijn beste vriendin en ik iniedergeval al afgesproken
@puckelientje
Ja verwacht ook wel dat we er nog even zoet mee zijn voor rest van dit jaar zowiezo al. Denk dat wij hetzelfde doen, en doe een klein  kaartje bij geboorte kaartje met de tekst als alles achter de rug is en het toelaat wij een kraamfeest geven.
@MooSW
Is een verdrietig iets he, wilt graag je kleine laten zien en vast laten houden door vooral opa en oma en dan kan dat niet. 
Ben er denk ik wel uit: eerste 2 á 4 weken niemand in huis als alleen mijn moeder en schoonmoeder ( zie ik nu ook ) maar heb al wel aangegeven dat ze hem helaas niet vast mogen houden hoe spijtig ook en dat begrijpen ze. Daarna kleine vent binnen voor de raam en als het mooi weer is mogen om de beurt mijn 2 zussen, broer, en vader, schoonvader en moeder , opa apart langs komen en gaan wij buiten op afstand zitten. 
 
Ik ben over 3 weken uitgerekend en hadden eigenlijk gehoopt dat de maatregelen dan wat soepeler zouden zijn. Dit is helaas niet het geval, dus hebben wij besloten om alleen onze ouders en broers binnen te laten. Wel op gepaste afstand. De rest mag op raam bezoek komen. :) 
 
@Liez 
Jammer he! Had het ook zo gehoopt maar inderdaad helaas en dat zal nog wel eventjee blijven denk ik. Jij doet dus ook jullie naasten. Goed idee, ben er over uit dat wij dat ook doen. Alleen doe jij ook hun partners? En hebben ze kinderen?
 
Terug
Bovenaan