Wat doen jullie met ...

Hallo..!

Wat doen jullie met het overgebleven fruithapje ?
Je kan het 48 uur bewaren in de koelkast maar als er dan nog wat over is ..???
Charlotte is vrijdag alweer 4 maanden en gister heeft ze voor t eerst een beetje gehad maar denk niet dat ze in 48 uur een heel potje kan hebben
Hoe doen jullie dat..?!

X

Zelf een appeltje pureren. Houd je niks over, de rest kan je immers zelf opeten. Het scheelt ook nog aanzienlijk in de kosten en er zitten geen spullen in voor de houdbaarheid enzo.  

Hoi,hoi,

Evi heeft nog geen fruithapje gehad, ze is zaterdag 4 maanden. Maar ze adviseren op cb om te wachten tot ze 6 maanden is.
Maar ik denk dat ik het fruithapje zelf maak, makkelijk en je zit niet met de houdbaarheid.

groetjes Sonja

Jaa t CB kan de pot op haha ..Die zeggen steeds wat anders .. Charlotte mocht   bij de laatste keer al fruithapje ( 19 april ) Hier heb ik dus nog ff mee gewacht omdat ze toen nog jonger was ., gister heb ik een paar lepeltjes gegeven en dat vond ze donders lekker   Ik ga nog niet iedere dag geven .. dit was alleen maar even om te proberen en zien hoe ze er op reageerd hihi

Ha Nicky,

Ik ben deze week begonnen met fruithapjes geven aan onze tweeling.
Heerlijk, die koppies te zien reageren op een andere smaak... De camera in de aanslag!

Jesse en Lisa doen samen met 1 potje, na 48 uur is het dan wel op! Ideaal, scheelt inderdaad weggooien.
Toen onze  zoon  (nu 3 jr) begon met fruithapjes hield ik ook altijd over, maar zijn oudere zus (nu 5 jr) lustte er wel pap van, dus dan at zij het op .. ;)

Verder (be)dacht ik ook dat je het in kan vriezen. Als je dan van tevoren het potje verdeeld over bijvoorbeeld 4 of 5 andere potjes en die direct  in de vriezer doet, zit je niet aan die 48 uur vast en hoef je het ook niet weg te gooien!

Succes!

Terug
Bovenaan