Wat doen jullie naast het moeder zijn?

Dat vroeg ik me dus af!

Ikzelf ben nog student. Ik volg de pabo in Rotterdam. Anne is daardoor 2 dagen naar de opvang en het ik tijd om te studeren (ahum). Ik zit in mijn laatste jaar, maar doe er lekker nog een jaartje langer over. Even rustig aan nu hoor!
Verder heb ik mijn krantenwijk gelopen tot aan Anne's geboorte (de dag ervoor nog), maar die heb ik toen Anne geboren is opgezegd. Ok, maand opzeg, dus na 1,5 week weer gaan lopen! Al was het maar voor een paar weekjes.
Nu werk ik af en toe als invaller op een speciaal onderwijs school. Heel leuk, maar ook heel vermoeiend!

Groetjes,
Natasja

Niks...hahahahaha. Ik werk niet. Ik ben gewoon een lekker huismoedertje.
Heeeerlijk vind ik het.
O ja, ik ben natuurlijk ook nog echtgenote en verder geniet ik gewoon lekker van mijn mannetje overdag. Verder doe ik nog wel heel veel vrijwilligerswerk bij ons in de kerk. Dus daar ben ik ook wel wat tijd mee kwijt.

Ennuh...forummen natuurlijk. Hahaha

Hoi,
Ik werk twee dagen in de week op een kdv op een babygroep als leidster. Dus ik ga gewoon door met de poepluiers en de flessen!
Ik wer trouwens in Rotterdam.. Maar ik heb geen kindje op de groep die Anne heet!
Groetjes Sil

hallo,

ik geef 2 dagen in de week auto- en motorrijles, dinand is een dag in de week bij de oppas en de andere dag bij mijn zusje, en de kleine van mijn zusje is een dag in de week bij mij, dus goed geregeld, dacht ik zo,

groetjes susanne

Ik werk sins een paar weken ook weer 2 dagen op een kinderdagverblijf. mijn dochtertje gaat gewoon lekker met me mee, dus ik hoef haar niet weg te brengen en kan zelf voor haar zorgen de hele dag..wat een luxe he!
Verder: ik ben heeel   erg forum verslaafd  haha, lekker genieten van mijn meisje en mijn vriend, tv kijken, winkelen (al gebeurd dat niet meer zo heel vaak helaas..) poetsen (heb een poets tik) lekker wandelen met de kleine enz enz..
Krijg mijn dagje meestal echt wel goed om hoor, vind het ook echt heeeerlijk om niet meer fulltime te hoeven werken (was voordat ik beviel wel zo)

Ik werk 3 dagen per week bij een milieu-adviesbureau in Bunnik. Voor m'n verlof deed ik dat 4,5 dag per week (nou ja, afwisselend een week van 4 dagen en een week van 5 dagen, ivm m'n reistijd is een halve dag werken niet echt efficient).
Ik werk daar al bijna 6 jaar en het bevalt me nog steeds prima. Ik baal wel af en toe van m'n reistijd (sinds de nieuwe dienstregeling van de NS anderhalf uur enkele reis), maar verder heb ik het er echt naar m'n zin, dus heb nog niet zo'n zin om er weg te gaan. Wie weet over een tijdje maar eens iets wat dichter bij huis gaan zoeken.

Een dag per week (maandag) is m'n man thuis. Hij werkt dan een paar uurtjes thuis en als dat niet lukt haalt hij de gemiste uren in op z'n andere werkdagen.
De andere twee dagen dat ik werk (dinsdag en donderdag) gaat Hannah naar een gastouder. Dat is m'n buurvrouw, dus super makkelijk en we weten zeker dat ze daar in goede handen is. En ook lekker flexibel met halen en brengen. Wat wel fijn is als m'n trein een keer vertraging heeft oid.

Op m'n twee vrije dagen zit ik regelmatig hier op het forum (en op m'n werkdagen 's avonds ook nog wel vaak eventjes zoals nu), geniet ik van Hannah, doe wat in huis (moet helaas ook gebeuren), ga lekker wandelen met dit mooie weer, etc.
Op vrijdag komt m'n moeder vaak naar me toe (die woont een uur met de auto bij me vandaan en ik heb zelf geen auto, dus kan lastig naar haar toe), da's ook altijd gezellig.

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)

Terug
Bovenaan