Wat doen jullie om af te vallen?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik ben Yolanda en heb een lekker klein kereltje gekregen op 5 augustus en hij heet Sem. Nou ja, klein.....................hij woog toen 4290 en was al zo'n 56 cm lang.
Maar dit was mijn 2e zwangerschap en wederom was ik weer 30 kilo aangekomen. Maar ik vind het nu veeeeel moeilijker om de kilootjes er weer af te krijgen. Ik ga volgende week maar weer eens beginnen met het dieet EGA Nederland. En ben van de week begonnen met sporten en dan 2x in de week.

Hoe doen jullie het, al die kilootjes eraf krijgen?

Groetjes Yolanda

Hoi ik was tijdens mijn zwnagerschap ook veel aangekomen, 25 kilo,
gelukkig is het meeste er alweer af zonder dat ik daar eigenlijk goed mijn best voor heb gedaan. Ik geef borstvoeding dat schijnt wel te helpen met afvallen. Maar daardoor kan ik ook niet drastisch op dieet want dat is weer niet goed voor de melk ivm afvalstoffen. Dus de laatste kilootjes neem ik maar voor lief.
Gelukkig zegt mijn omgeving dat ik er goed uitzie dus dat ik wel goed voor mijn ego
Succes met afvallen. Tips heb ik dus eigenlijk niet. . . .

Hoi,

ehh, eigenlijk doe ik helemaal niets om af te vallen omdat ik veel te graag eet. Gelukkig ben ik op vier kilo na weer op mijn oude gewicht. Omdat ik nog bv geef mag ik ook niet lijnen en daarom eet ik alles wat los en vast zit.

Groetjes van Marloes

hoi
ik was ook 23 kl aangekomen  de eerste kilo's vlogen dr zo af, sinds ik gestopt ben met bv ben ik met sonja bakker  begonnen werkt tot nu toe super ik wil nog 8kl afvallen dan ben ik weer op mn oude gewicht  oja ik ben inds 5 weken ook weer aan t sporten heerlijk.....

mama van Floor 12 weken

Hai,
Ik ben tijdens mijn zwangerschap 30 kilo aangekomen en ik heb nu nog 4 kilo te gaan (mijn dochtertje is inmiddels 6 maanden oud). Ik let erg op wat ik eet en ik wil weer gaan sporten.
Groetjes,
Floor

Terug
Bovenaan