Wat doen jullie op zondag?

Hoi Hoi
Het is weer zondag en wat doen jullie?
Wij gaan elke zondag ochtend naar een van onze ouders daar blijven we tot een uur of half 3 en gaan dan naar huis. Soms gaan we op bed liggen. Meestal zit ik achter de computer om dit forum te kijken en s avonds gaan we naar vrienden of zij komen bij ons of we zijn samen thuis.
Vanavond houdt mijn man zijn verjaardag voor zijn (stap)vrienden heb er echt geen zin in. Hij is nu alles aan het klaarzetten en heeft net 2 visschotels in de visschuur gemaakt en stinkt nu naar de vis (het is zijn werk)
Fijne dag nog!
Liefs Esther

hoi eshter,

gefeliciteerd met je mannetje.

Wat doen wij op zondag is eigenlijk altijd verschillend.
Mijn man en Kevan zij   nu samen met vriend en zijn zoontje aan het quad rijden.
En ik zit thuis met de kleine man ben van alles en nog wat aan het doen.
Maar meestal doen we wat gezamelijk, gister bijv. eerst naar de markt geweest, (lekker burgerlijk) koekjes gebakken enz.

Bij ons is elk weekend weer wat anders.

Was voorheen wel anders hoor.
Maar het weekend is zo kort en dan vind ik dat je ook  echt tijd met elkaar moet doorbrengen

groetjes kim

enne succes met de vislucht haha

Wij gaan meestal even naar 1 van de ouders, maar ik heb al zoveel verjaardagen gehad deze week van onze beide families en een geboorte dat ik vandaag met mijn dochter thuis blijf. Mijn vriend is op kraamvisite bij vrienden en gaat daarna op kraamvisite bij zijn broertje die is vrijdag vader geworden op mijn verjaardag.
Lotte en ik zijn  nu lekker aan het uitrusten en relaxen van de drukke week die we hebben gehad.

Groetjes,

Lilian

Terug
Bovenaan