Wat doen jullie...s'morgens badje of s'avonds

A

Anoniem

Guest
Ja zoals hierboven dus staat...
Weet het echt niet goed,in het ziekehuis deden ze het s'morgens,zelfs soms s'nachts al het druk was in de couveuse's...
Nu sommige doen het dus s'avonds omdat ze dan wat moe worden en zo en ja maar in de kliniek dan s'morgens dus weet niet echt wat ik zou doen,als jullie tips hebben,zijn altijd welkom hoor...
Ik hoor het wel,ga het morgen dan gwn s'morgens doen en ja derna zie ik dan wel aan wat jullie gezegd hebben..
Liefs orchideke

hoi hoi
allereerst gefeliciteerd he met de geboorte van jullie wonder.
persoonlijk vondt ik het altijd fijner om ze s,avonds in bad te doen.
de kraamhulp deed dat s,morgens omdat ze er s,avonds niet was,maar zodra die weg was deed ik ze s,avonds in bad.
ik had nog wel spugers en ze slapen er zo lekker op.
denk dat je gewoon moet kijken wat jou het beste uitkomt.
liefs sil

Toen ik nog thuis was en met de kraamhulp werd Rik in de ochtend gebadderd net voor zijn flesje!

Nu doe ik het savonds, omdat dit makkelijker is met mijn werk en ik doe na het badje gelijk Rik zijn pyama aan. Rik heeft pas sinds 3 weken een pyama, maar dat past mooi in zijn ritme en weet dat ie daarna lekker naar bedje gaat!

Succes meid! En laat je leiden door je gevoel en doe het wanneer het jou itkomt, die kleine maakt het niet zoveel uit denk ik hoor!!

Knuffel Saskia
mv Rik 15 wk

De kraamhulp deed het hier toen (drie en een half jaar geleden) ook altijd in de ochtend maar ik kan dat niet hoor. Ik moet smorgens altijd even bij komen (achter de pc ) en doe mijn dochter altijd (2 keer in de week nu) savonds in bad.   Het enige nadeel is dat ze van zich zelf al een bokkepruik met krullen heeft en die staan smorgens dan nog mooier op haar hoofd na een avondje met nat haar slapen ..... Maar smorgens kan ik er nog geen energie voor opbrengen hoor ....

Je moet doen waar jij je zelf het prettigste bij voelt!

Monique

Hoi,

Nou ik doe het nog 's morgens maar ik wil eerdaags overgaan op 's avonds. Het nadeel van 's ochtends vind ik dat het een heel gevogel is wanneer ik me dan zelf moet aankleden en douchen. Daardoor ben ik vaak later in de ochtend klaar en vind dat zo zonde van mijn dag. Dus vanmorgen heb ik het voor het laatst 's ochtends gedaan.
Ik denk dat het sterk afhangt van je eigen dagplanning.

Groetjes Rinske, mama van Twan (16 dagen oud)

Ik deed mijn dochtertje in het begin 's morgens in bad, maar op een gegeven moment vond ik het 's avonds veel handiger (i.v.m werk). Nu gaat ze nu ik verlof heb, 's morgens vaak mee onder de douche. Jim doe ik 's avonds in bad, want dan heb ik gewoon even meer tijd en aandacht voor hem, ik doe het als zijn zus al lekker op bed ligt.

Gr Christa

Terug
Bovenaan