wat doen jullie tegen de misselijkheid?????

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Ik weet sinds een dikke week dat ik zwanger ben. maar bij alles wat ik eet of drink komt er weer uit. Ik heb al geprobeert om in bed wat te eten en dan even te blijven liggen maar het helpt ook niet. het enige wat ik kan drinken is slappe thee.

hebben jullie misschien tips voor mij??

groetjes danielle

hallo daantje ik ben s morgens ook heel misselijk ik ben nu 11 weken zwanger  en ik eet dan een bekertje met appelmoes en bij mij helpt het mischien ook bij jou groetjes ramona

hoi daantje ik heb sinds de zesde week van   de zwangerschap last van misselijkheid ik ben nu 9 weken zwanger. ik ben zelf 5 kilo afgevallen door dat ik zo veel moet spugen. van de huis arts krijg ik emesafene dat help  wel een beetje ik ben wel misselijk maar moet niet meer spugen misschien helpt het   bij jou.

moet je even langs een reformhuis gaan en daar ff vragen. er zijn van die capsules en die werken geweldig!! ik heb ze ook gehad maar weet niet meer hoe ze heten. je hebt het van verschillende merken en in verschillende prijsklasses. ik had eigenmerk van de da gezond en wel winkel. als je daar komt en je zegt waarvoor je het moet hebben dan weten ze het wel. ik heb ze net van de week weggegooid dus kan niet meer nakijken hoe ze heten.

jaaa heb het gevonden!!!! gember capsules die werken heel goed. zijn wel aan de prijs maar wat je er voor terug krijgt.... (een hele grote eetlust en alles blijft erin)

ik ben nu bijna 22 wkn en ik hou ook niets binnen als ik mijn zetpillen niet neem :( bij mij ziet t er naar uit dat ik ze moet nemen tot mijn zwangerschap over is.
dus mocht je er echt last van blijven houden kun je ff naar de dokter voor die medicijnen (je hebt ze ook in pilvorm) want ze helpen echt heel goed en je krijgt ze op het moment dat je bijna niets meer binnen houdt!

Succes

Hoi meiden

bedankt voor jullie reactie.

Ik heb ook maar de ha gebelt en heb zetpillen  gekregen, dus ben benieuwd.
Het enig voordeel is dat ik wel 4 kg ben afgevallen, maar ja die komen er straks toch wel weer bij.

meiden geniet lekker van de zwangerschap dat zal ik ook wel doen als ik niet meer misselijk ben.

groetjes danielle

je kunt inderdaad via je huisarts zetpillen voorgeschreven krijgen, geloof dat ze emesafene of emesefene heten. Bij de een werken ze goed en bij de ander doen ze niet veel, maar zeker even proberen. Het is volledig onschadelijk om ze te gebruiken en als het helpt ziet je leven er weer een stuk rooskleuriger uit. Succes ermee.

Terug
Bovenaan