Wat doen jullie voor de kost??

Hallo Meiden,

het leek me wel leuk om wat meer over elkaar te weten te komen.

Ik werk op een middelbare school als gymdocent. Ik werk 3 dagen (want heb al 2 kids). Tijdens mijn vorige zwangerschappen heb ik tot 4 weken voor de bevalling door kunnen werken en dat is ook dit keer mijn streven.
Ik heb nu heerlijk vakantie (nog 2 weken) dus kan heerlijk rustig aan doen en ben 12 weken zwanger als ik weer moet beginnen.

Groetjes Anne

Hoi,

Ik werk als verzorgende ig in de thuiszorg voor 15 u p week. En draai door de weeks alleen maar avonddiensten en in de weekend ook wel eens een ochtend.
Bij mijn eerste zwangerschap moest ik met 29 wkn verplicht stoppen ivm vroegtijdige weeen (uiteindelijk is ze 12 dagen langer blijven zitten je snapt het niet hihi)
hoop nu tot 6-7 wkn voor de datum te kunnen werken.

gr louise

hola,

Ik werk als reisleidster hier in de Costa Dorada (Spanje). eind oktober houdt het seizoen op en begint mijn ¨zwangerschapverlof¨
als alles goed gaat en we het goed kunnen regelen met evt oppas of kinderdagverblijf kan ik eind april weer aan de slag. (ben 13feb uitgerekend).

liefs
nicole

Hoi,

Ik ben administratief medewerkster. Ik werk 24 uur. Ben minder gaan werken ivm mijn fybromialgie. Qua vermoeidheid kon ik het niet meer volhouden. Maar dit gaat super!

Groetjes Chantal

hoi

Ik ben kapster en ik werk 38uur in de week.
Ik hoop dat ik 4weken voor mijn bevalling met verlof kan.
Tot nu toe mag ik niet klagen met de kwaaltjes en de moeheid begint eindelijk af te nemen.

groetjes Anous

Ik verkoop meubels in een grote zaak, en werk nu 3,5 dag, op zich gaat alles goed, alleen die administratie is een wanhoop als ik me daarmee bemoei... ik vergeet alles!

groetjes!

Terug
Bovenaan