Wat doen jullie voor vaderdag?

<p>Hoi allemaal! </p><p>Binnenkort is de eerste keer vaderdag voor mijn vriend. Ik wil dan ook iets leuks voor hem kopen en ook iets leuks doen, als het mooi weer is. Iemand leuke ideeën? Wat zijn jullie van plan?</p>

Wij hebben nog geen foto van onze dochter geprint. Dus ik ga een collage op canvas laten afdrukken. Dat gaat hij wel leuk vinden. En ik weet nog een boek wat hij graag wil hebben. Dus denk dat ik die bestel. 

Ik heb een fotoposter laten maken via imints  Heeft leuke dingen voor vaderdag. Verder is onze dochter 3 en gaat naar de peuterspeelzaal, daar wordt altijd een knutselwerkje gemaakt. Wij doen verder nooit echt cadeautjes, gaat juist om die knutselwerkjes die gemaakt worden! 

Ik heb een knutsel gemaakt van haar voetje. Heb matching sokken gekocht; voor mijn man en onze zoon. Je zou een lekker ontbijtje kunnen geven en dan de cadeaus kunnen geven. Ook zijn we een keer met zn allen gaan zwemmen. Hoeft allemaal niet zo spannend ?

Voor zijn eerste Vaderdag heb ik de eerste kleding van onze dochter ingelijst. Met geboortekaartje, navelklem, polsbandje en kaartje van de wieg in het ziekenhuis. 
En omdat hij gek is op de verhalen van Annie MG Schmidt heb ik een voorleesboek gekocht. Hij vond het prachtig! 

dit jaar maken we een knutsel. De bedoeling is dat onze dochter een hartje tekent en ik er een gedichtje bij schrijf. Ik denk dat het echt leuk word als de kinderen zelf hun dankbaarheid en waardering/liefde kunnen uiten naar ouders. 

Ik heb een ledikant laken laten bedrukken. Naam van mijn zoontje ♡ papa staat erop.
Daarnaast krijgt hij een gevulde snoeppot met de tekst "van je liefste snoepje". 

Afgelopen week een shirt laten drukken met papa's poepie (zijn koosnaam voor onze zoon), vond dit alleen niet meer leuk voor vaderdag dus eerder gegeven. Is misschien wel een idee voor anderen.

Nog 2 andere dingen waar ik mee bezig (niet perse voor vaderdag maar kan wel);

Foto's (op aluminium) in de vorm van zeshoeken laten afdrukken. Ik heb 10 leuke herinneringen uitgezocht. Je kan natuurlijk ook een canvas bestellen.
Een (nieuw) naambordje voor bij de voordeur

Hij mag in eerste instantie uitslapen zolang hij wil. 
Daarna een uitgebreid ontbijtje.
Matching sokken heb ik ook eens gedaan. En rompers met daddy's boy/girl. Heb een keer met brooddeeg hun vingerafdruk er in gemaakt en zilver geverft en aan een ring voor aan sleutelbos gemaakt. 
Ik laat ze nu zelf happy socks maken. Dus witte sokken laten betekenen met textielstift. En een paar speciaal biertjes erbij (eventueel etikel door de kinderen laten maken). Wij doen met vader/moederdag gewoon iets kleins en geknutseld. 

Terug
Bovenaan